نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نماینده مردم قدس در مجلس تاکید کرد: افزایش زیر ساخت های فرهنگی و ورزشی در شهرستان قدس

به گزارش خبرشهر، نماینده مردم حوزه شهرقدس، ملارد و شهریار در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بحث حاشیه نشینی و توجه به مسائل فرهنگی در این منطقه گفت: شهرستان قدس خود نیز در حاشیه تهران است و باید خدمات خود را در بحث فضای سبز، کتابخانه ها و سرانه های ورزشی افزایش دهد و تمامی دستگاه ها با همکاری یکدیگر در افزایش این سرانه ها تلاش بیشتری داشته باشند.

محمد محمودی شاه نشین در اینباره اظهار داشت: شهرستان قدس اساتید و افراد فرهیخته بسیاری را در دامن خود پرورش داده است که اکنون شاهد جضور اثر گزار آنان در پست های مدیریتی کشور هستیم..
وی افزود: در این شهر، امروز شاهد بهبود زیر ساخت ها و نگاه فرهنگی متفاوت نسبت به گذشته هستیم و افزایش زیرساخت هایی مانند مراکز تفربحی، سالن فرهنگ و هنر باغ ملی با ۱۲۰۰ نفر ظرفیت برای اجرای برنامه های متنوع و احداث ورزشگاه موجب شده تا نگاه به قدس متفاوت تر از گذشته باشد.
این مسوول اضافه کرد: وجود این فضاها ارزش افزوده هایی را برای شهرستان قدس ایجاد کرده است خصوصا صدور اسناد موجب شده است تا شهر؛ هویت خود را پیدا کند واین منطقه با ۲۰ سال گذشته خود قابل مقایسه نیست.
محمودی شاه نشین در ارتباط با برنامه مجلس در خصوص فرهنگیان بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای حفظ شأن و جایگاه مطالبات فرهنگیان و رده های سازمانی، ۳ هزار میلیارد تومان برای اجرای تطبیق اضافه کرده است و در کنار آن افزایش حداقل ۴۰۰ هزار تومانی نرمال حقوق کارمندان دولت را در نظر گرفته است.

 

منبع: فرمانداری قدس

 

مطالب مرتبط:

مانع افزایش قیمت آب کشاورزی شوید

محمودی‌شاه‌نشین: تحریم‌ها فرصتی برای توجه به ظرفیت‌های صنعت کشور است

خروج از نسخه موبایل