نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مجوز کیوسک در سطح شهر قدس به هیچ عنوان صادر نمی شود

به گزارش خبرشهر، در اولین جلسه کمیته منظر شهری شهرداری قدس در سال ۹۸ که به ریاست حمید کاظمی برگزار گردید در خصوص مسائل مربوط به اقدامات انجام شده در حوزه شهر و منظر شهری پرداخته شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس در این جلسه گفت: ساماندهی دو میدان اصلی شهر در سال ۹۸ در دستور کار قرار بگیرد و مانند سال گذشته که میدان ۹ دی ساماندهی گردید امسال نیز دو میدان دیگر در سطح شهر مطرح و اقدامات لازم به تصویب نهایی برسد و اجرایی گردد.

وی با بیان اینکه درخواست های بسیاری در خصوص تخصیص کیوسک به برخی از شهروندان وجود دارد، گفت: هم اکنون تعداد بسیاری کیوسک در سطح شهر وجود دارد که موجب ترافیک و اخلال در تردد شده‌اند و در سطح شهر به هیچ عنوان مجال صدور مجوز برای کیوسک های جدید وجود ندارد و چنین کاری انجام نمی شود.

وی افزود: کسانی که درخواست کیوسک در سطح شهر دارند می‌توانند با طی مراحل قانونی و به صورت تصدی مجموعه ای از خدمات نمازخانه، سرویس بهداشتی و بوفه داخل بوستان ها را  بپذیرند و  اداره نمایند.

همچنین کسانی که می‌توانند در حاشیه جاده های حریم شهر مجوزهای لازم را از اداره راه و شهرسازی دریافت نمایند شهرداری می تواند به آنها در نصب کیوسک کمک نماید.

حمید کاظمی صیاد با بیان اینکه کیوسک هایی که هم اکنون در سطح شهر نصب شده اند نباید عاملی برای مغشوش نمودن منظر شهری باشند، تصریح کرد: جنس، نوع و رنگ کیوسک های نصب شده در سطح شهر باید بررسی گردد و از مواد و ترکیب مناسبی برای این منظور بهره گرفته شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس در پایان بیان داشت: با وجود تمام دشواری هایی که در انجام اقداماتی نظیر حذف زوائد شهری و انجام برخی از اقدامات قانونی در سطح شهر به منظور ساماندهی منظر شهری انجام پذیرفته است اما با حمایت‌های مهندس مختاری شهردار محترم،همواره بر انجام کار درست ایستادگی نموده ایم و این مسیر را با همه دشواری های خود تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهیم داد و جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

اولین نشست مدیران وزارت رفاه شهرستان قدس در اداره بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد

ذخیره ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب شهر قدس/ آب سد کرج تیرماه به قدس می‌رسد

خروج از نسخه موبایل