نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تاکید فرماندار شهرستان ملارد بر برنامه های فرهنگ محور

به گزارش خبرشهر، توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای کمیسیون فرهنگی این فرمانداری با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی یکساله برای کارکنان فرمانداری و بخشداری ها و اولویت بخشی به آنها ، تهیه و تنظیم منشور اخلاقی و پایبندی به آن را یکی از اقدامات اولیه فرهنگی مورد نیاز عنوان کرد و گفت: در سایه تعهد و عمل به این منشور که بایستی براساس راهبردهای کلی نظام و سیاست های دولت تدبیر و امید تهیه شود، می توان سایر امورات را نیز به پیش برده و به اهداف رسید .

وی توجه و اجرای برخی معروفات مانند پرهیز از اسراف و تبذیر در استفاده از امکانات در اختیار، بستر سازی نقدپذیری و رعایت انضباط اجتماعی و وجدان کاری را متذکر شده و تشریح آثار مخرب منکراتی همچون کم کاری و سهل انگاری در انجام وظایف محوله، دروغگویی ، غیبت و بدگویی را از موضوعاتی دانست که لازم است در جلسات و نشست های عمومی کارکنان آموزش داده شده و یادآوری گردد.

 گفتنی است در این نشست موضوعاتی از قبیل اقامه نماز، عفاف و حجاب، صیانت از حقوق شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر مطرح و درباره نحوه اجرای این فرائض در سطح فرمانداری و سایر ادارات شهرستان ملارد همفکری صورت گرفت.
بر اساس این گزارش برگزاری نشست های فصلی بین کارکنان و دوره های آموزشی با دعوت از اساتید و شخصیت های اخلاقی و علمی از سایر موضوعاتی بود که به عنوان فعالیت های فرهنگی در نظر گرفته و در سال جاری اجرا خواهد گردد. از این مجموعه اقدامات می توان به آموزش اصلاح الگوی مصرف و مقابله با اسراف و تجمل گرائی، برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی، گفتمان های تخصصی و راههای افزایش رضایت مندی و اعتماد عمومی نیز اشاره کرد.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

آغاز عملیات ساخت ۴۵ کلاس درس در روستاهای بخش صفادشت شهرستان ملارد + گزارش تصویری

درمانگاه ویژه سالمندان در شهرستان ملارد ساخته میشود

خروج از نسخه موبایل