نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تشکیل جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، هرکدام از حاضرین برنامه‌ها و اقدامات آتی خود در حوزه اجتماعی و فرهنگی را اعلام نمودند. در ادامه گزارشی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته در سال گذشته توسط رئیس دانشگاه تربیت بدنی امام علی (ع)  ارائه و درباره تکمیل فرهنگسرای شهر ملارد هم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی شهرداری ملارد به ارائه توضیحات پرداختند .

از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگروه می‌توان به آخرین اقدامات پیرامون تهیه اطلس جامع شهر ملارد ، رعایت مفاد حقوق شهروندی ، تکمیل مرکز نوآوری و رشد و  همچنین رئوس برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد یکی از مهم‌ترین دستورات کار این کارگروه در سال جاری را توجه به موضوع تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و از دستگاه‌های متولی خواست در این باره هم اندیشی و برنامه ریزی لازم داشته باشند.

وی تاکید کرد موضوعات فرهنگی نیاز به تغییر در نوع نگاه ، اولویت بخشی به آنها و صرف وقت کافی از سوی متولیان امر دارد که در این باره نباید مصوبات این کارگروه رها شده و بلا اقدام باقی مانده و مشمول زمان گردد . فرماندار ملارد  با اشاره به لزوم پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه ، ضرورت استفاده بهینه و حداکثری از امکانات و فضاهای موجود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را خواستار شده و گفت با توجه به شرایط کنونی ، لازم است به آسیب‌های اقتصادی بعنوان زمینه بروز برخی آسیب های اجتماعی و فرهنگی توجه داشته و برای حل انها هم چاره ای بیاندیشیم .

پیش بینی و اجرای برنامه جذاب و متنوع در مساجد ،  توجه ویژه به معضلات اجتماعی مسکن مهر و راه اندازی مجدد سینمای شهر ملارد از دیگر تاکیدات فرماندار ملارد در این جلسه بود.





 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

هزینه های پذیرایی وتقدیر از شوراهای اسلامی شهرستان ملارد به سـیل زدگان اهداء گردید

فرماندار ملارد: نظارت بر واحدهای عرضه کننده مواد غذایی در ماه مبارک رمضان تشدید شود

خروج از نسخه موبایل