نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

خیرین برای افزایش کیفیت مدارس در شهریار کمک کنند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت روز معلم و شهادت استاد مطهری اظهار داشت: کسی که در مسیر علم جان خود را بگذارد شهید است و معلم به ما درس بصیرت و دشمن‌شناسی می‌دهد.

وی عنوان کرد: امروز توسعه آموزش و پرورش نیازمند همراهی خیرین است و شهرستان شهریار بیشترین دانش‌آموز را دارد که علی‌رغم تلاش مسئولان همچنان جای کار بسیار است تا کیفیت مدارس افزایش پیدا کند.

امام جمعه شهریار با اشاره به روز کارگر افزود: باید شرایط برای تسهیل فعالیت کارگران فراهم شود و بوروکراسی اداری کاهش پیدا کند تا زمینه رونق تولید فراهم شود.

سالمی به شهادت طلبه قاسمی اشاره کرد و گفت: دشمنان علیه ایران بنگاه شایعه‌پراکنی به راه انداخته تا اختلاف‌افکنی کنند که باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

وی عنوان کرد: در شهریار تالارهای غیرمجاز بسیاری وجود دارد که متأسفانه مسئولان یا این مسائل را نمی‌بینند و یا اینکه سهل‌انگاری می‌کنند تا جایی که در حریم رودخانه هتل ساخته می‌شود.

امام جمعه شهریار ادامه داد: در ماه مبارک رمضان باید نظارت بیشتری بر اصناف داشت و اگر کم‌کاری وجود داشته از این تریبون اعلام می‌شود و اگر مسئولان وارد کار نشوند مردم آتش به اختیار وارد عرصه می‌شوند.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

معلمین گرانقدر همچون همیشه علاوه بر رسالت اصلی خود پیشتاز خلق حماسه های عظیم در انقلاب اسلامی بوده اند

آمریکا دشمن ملت ایران است

خروج از نسخه موبایل