نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار قدس تاکید کرد؛ صبوری مردم نباید باعث تعلل در مطالباتشان شود

به گزارش خبرشهر، صبح امروزجلسه مشترک فرماندار شهرستان قدس با مدیرکل راه آهن استان تهران، امور آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شورای اسلامی و شهردار قدس، جهت سرعت بخشیدن به زیرگذر تولیدگران و بازگشایی این مسیر و همچنین طرح برداشت آب از سد بیلقان برگزار شد.

علی اصغر ناصربخت با تاکید بر اتمام و افتتاح زیرگذر تولیدگران گفت: متولیان اجرای این پروژه اعم از پیمانکار شهرداری، راه آهن استان تهران باید همسو و هماهنگ با یکدیگر، اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده تا مردم شاهد افتتاح زیرگذر باشند.

وی با اشاره به اینکه صبوری مردم نباید باعث شود که ما مسوولان در انجام امورات و مطالبات به حق مردم تعلل داشته باشیم؛ تصریح کرد: زیرگذر تولیدگران به واسطه دسترسی به شهرک ابریشم، الهیه و شرکت های صنعتی موجود در این منطقه دارای اهمیت بالایی است و تا حد قابل توجهی از میزان پیک ترافیکی ورودی شهر می کاهد.

این مقام عالی دولت در شهرستان قدس بیان کرد: وضعیت زندگی مردم  نباید در این اوضاع اقتصادی که کشور بامشکل مواجه شود، با همه این تفاسیر چنانچه در این زمینه مدیریت شایسته ای داشته باشیم بخشی از کاستی ها و مشکلات جبران می شود.

ناصربخت در پایان خاطرنشان کرد: تمام مجموعه شهرستان قدس با تعامل بین بخشی که ایجاد کرده است  با قوت برای رفاه هرچه بهتر و بیشتر شهروندان فهیم تلاش خواهد کرد.

 

منبع: فرماندار قدس

 

مطالب مرتبط:

امام جمعه قدس: متولیان امر در جهت توسعه امکانات ورزشی قدس تلاش کنند

فرماندار قدس تاکید کرد: تمهیدات لازم برای جلب رضایت عمومی مردم

خروج از نسخه موبایل