نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری همایش محیط زیست دردبیرستان فرزانگان اندیشه شهریار

به گزارش خبرشهر،  در آستانه بزرگداشت روز معلم علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار باحضور در همایش محیط زیست که توسط اداره محیط زیست و منابع طبیعی شهریار و با حضور علی پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، فرنیاپور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار،  اعضای شورای اسلامی ، مسئولین شهرداریها و دانش آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان اندیشه در محل سالن اجتماعات مدرسه برگزارشد.

بنا بر این گزارش، دراین نشست فعالان محیط زیست دبیرستان به ارائه گزارشی از فرآیند اقدامات و برنامه های انجام شده در پاسداشت محیط زیست را بیان و در ادامه از مسئولین شهرستان خواستار حمایتهای مادی و معنوی گردیدند.

از موارد مورد درخواست فعالان محیط زیست میتوان به برگزاری موضوعات نمایشی درحوزه محیط زیست نام برد که درهمین راستا علی پناه آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار را در آموزش اکادمیک هنرجویان رشته هنرهای نمایشی و تشکیل جلسه با هنرمندان هنرهای تجسمی، نمایشی و عکاسی تحت نظارت این اداره را بیان نمود .

علی پناه ضمن پاسخ به سوالات دانش آموزان درادامه به نقش بی بدیل فرهنگ و  هنر در رسیدن به اهداف فعالان محیط زیست اشاره و افزایش فرهنگسراها و فضاهای هنری و مطالعه دربین جوانان  را از راهکارهای مناسب بمنظور کاهش جرم در جامعه دانست .

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار

 

مطالب مرتبط:

نمایشگاه چهل نگاره عاشقی از تاثیرگذارترین نمایشگاه ها بود

نمایشگاه عکس جانبازان شهرستان شهریار در شهر جدید اندیشه

خروج از نسخه موبایل