نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فعالیت ۱۰۰ هزار نفر در قالب شوراهای اسلامی/ قانون جامع مدیریت شهری در نوبت صحن علنی

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در اولین نشست شورای اداری شهرستان قدس که در محل فرمانداری قدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر در کشور قالب شوراهای شهر و روستا فعالیت می‌کنند و بخشی از مدیریت شهرها و روستاها را بر عهده‌دارند و بسیار تأثیرگذار هستند‌.

وی افزود: در قدم دوم قانون جامع مدیریت شهری در قالب لایحه دولت به مجلس ارسال شد و در مجلس بر روی آن کار مطالعاتی شد و اکنون در نوبت صحن قرار دارد و در صورت تصویب تمام مسائل مدیریت شهری در قالب پارلمان محلی در شهرستان‌ها بررسی خواهد شد تا مردم مشارکت مستقیم در اداره شهر داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد بیان داشت: راه مقابله با توطئه‌های کنونی دشمن و هجمه‌ها وارده به‌نظام و مسؤولان ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به مسئله معیشتی مردم است.

محمودی گفت: در بحث پیگیری پروژه‌های عمرانی فعلی،باید تلاش و نظارت بیشتری صورت گیرد تا سختی آن را مردم تحمل نکنند و ۳۰ میلیارد تومان در فروردین‌ماه امسال به بیمارستان شهر قدس اختصاص یافت تا سرعت تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بیشتر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص ورودی شهر قدس و خط ریل راه‌آهن، به‌زودی با مسؤولان راه‌آهن جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا این موضوع نیز ساماندهی شده و از بار ترافیکی ورودی شهر قدس کاسته شود.

 

منبع:

 

خروج از نسخه موبایل