نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تحریم نفتی ایران راه به جایی ندارد

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر رفیعی امام جمعه موقت شهریار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به اینکه باید منتظر واقعی باشیم اظهار داشت: امروز همه باید منتظر باشیم و همچون شهدای مدافع حرم آگاهانه به نفع حضرت تبلیغ کرده و مبلغ دین باشیم.

وی با اشاره به هفته سلامت افزود: سلامت از بزرگ‌ترین نعمات الهی است و امروز همه در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید در مسیر کاری برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه موقت شهریار بیان کرد: در سیل اخیر بسیاری از سازه‌هایی که تخریب شد در مسیر رودخانه‌ها ساخته شده بود که البته شاهد جهاد داخلی، اتحاد و همدلی مردم، سپاه و ارتش بودیم.

رفیعی ادامه داد: امروز دشمنان از قدرت سپاه در هراس هستند و  به رغم اقدامات آمریکا نه تنها مشکلی پیش نیامده بلکه سپاه در دل و جان مردم بیشتر رخنه کرده و در منطقه بهتر دیده شده است همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاش می‌کنند که مشکلاتی برای کشور رخ ندهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه تحریم نفتی دشمنان راه به جایی ندارند و هر جا که لازم باشد مردم به میدان آمده و پشتیبان نظام و انقلاب خواهند بود همچنین با رشد تولید ملی تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

آمریکا دشمن ملت ایران است

مسدود کردن حساب هلال‌احمر ایران جنایت بشری است/ استقرار موکب امام(ره) اندیشه در پلدختر

خروج از نسخه موبایل