نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

«طرح هر مسجد یک‌خانه» یک طرح اثرگذار و ماندگار

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در شهر قدس با اشاره به طرح هر مسجد یک‌خانه اظهار داشت: طرح جهاد همبستگی ملی و هر مسجد یک‌خانه قطعاً یک ایده بسیار خوب، تأثیرگذار و ماندگار درروند بازسازی سریع مناطق سیل‌زده خواهد بود البته مساجد و نمازگزاران تمام کشور در این قبیل حوادث مانند زلزله، سیل و کمک به محرومین همواره پیش‌قدم هستند.

وی افزود: با تمام این تفاسیر این نحو از کمک‌رسانی به‌صورت منظم، هدفمند و سازمان‌دهی شده کمتر دیده‌شده و ساخت یک‌منزل برای یک مسجد و نمازگزاران آن قطعاً باعث افتخار و تشویق این امر حسنه خواهد بود.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد بیان کرد: حتماً بنده به‌عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همین نحو از این طرح اثربخش حمایت خواهیم کرد و ائمه جمعه و جماعات مساجد نیز قطعاً در این مسیر تمام تلاش خود را خواهند کرد.

محمودی شاهنشین خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم و مسؤولین به دلیل مردمی و جهادی بودن طرح در آن ورود خواهند کرد و سازمان‌دهی این طرح در سه شهرستان از طریق ائمه جماعات و امور مساجد انجام خواهد گرفت و انسجامی در خصوص این طرح در سه شهرستان صورت گیرد.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

طرح «هرمسجد یک خانه» حرکتی جهادی برای بازسازی مناطق سیل‌زده در قدس کلید خورد

خروج از نسخه موبایل