نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تبیین پنج محور اصلی اولویت کاری در سال ۹۸/ تسهیل در روند اخذ سند مالکیت

به گزارش خبرشهر، علی‌اصغر ناصربخت فرماندار شهرستان قدس در شهرقدس اظهار داشت: تحقق شعار سال به نام سال رونق تولید، انتخابات مجلس شورای اسلامی، بحث موقوفه بودن اراضی شهرقدس، احیاء بافت‌های فرسوده و ارتقای آگاهی و آموزش شهروندان از محوری‌ترین برنامه‌ها در سال جاری خواهد بود.

 وی افزود: مهم‌ترین بخش این برنامه‌ها، افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به مسائل پیرامونی است که امید است مشارکت متولیان و فعالان فرهنگی به اهداف سازمانی خود در این خصوص دست‌یابیم.

فرماندار قدس بیان کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه سبب ایجاد اثرات مطلوبی در پیشبرد دیگر برنامه‌های محوری شهرستان خواهد بود که قطعاً این موضوع با جدیت در دستور کار فرمانداری است.

ناصربخت گفت: در حوزه شهرسازی و تشویق مردم برای اخذ سند شش‌دانگ مالکیت، ادارات ذی‌ربط شرایط را برای ساخت‌وسازهای مجاز و تخریب و بازسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری پیش‌بینی کرده‌اند که شهروندان با مراجعه به شهرداری و اداره اوقاف می‌توانند اقدام به اخذ سند مالکیت کنند و نهادها می‌بایست بالاترین سطح همکاری را با درخواست‌کنندگان داشته باشند.

وی ادامه داد: با حاصل شدن نتایج مطلوب در حوزه بازآفرینی شهری، شاهد خدمات‌رسانی مطلوب و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و بافت‌های فرسوده خواهیم بود.

فرماندار قدس تصریح کرد: با توجه با نام‌گذاری شعار سال ۱۳۹۸ به‌عنوان رونق تولید توسط رهبری معظم انقلاب، یکی از دغدغه‌های مهم شهرستان قدس حمایت از تولیدکنندگان و کسب‌وکارهای شهرستان خواهد بود.

ناصربخت خاطرنشان کرد: نهایی‌ترین برنامه پایان سال نیز برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود که زمینه برگزاری این دوره از انتخابات با برگزاری جلسات مختلف فراهم خواهد شد تا مردم با شورونشاط در یک فضای سالم انتخاباتی قرارگرفته و حماسه دیگری از مشارکت خود را رقم بزنند.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

انجام مطالعات کارشناسی سر لوحه اجرای پروژه های عمرانی شهرداری قدس

از قهرمانان المپیک شهرستان قدس تجلیل شد

خروج از نسخه موبایل