نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

طرح «هرمسجد یک خانه» حرکتی جهادی برای بازسازی مناطق سیل‌زده در قدس کلید خورد

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس در دیدار با جمعی از جوانان شهرستان قدس به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: جوان قرآنی تک‌بعدی نبود که صرفاً بر محور عبودیت و بندگی حرکت کند دنیای اطراف خود نداشته باشید و جوان قرآنی باید دین را با دنیا عجین کند و اهل کار و تلاش باشد.
وی افزود: امروز که صف‌آرایی دشمنان اسلام و انسانیت را شاهد هستیم، جوان باید فعالیت مضاعف و روحیه جهادی را دستور کار قرار دهد و حضرت علی‌اکبر(ع) را الگوی خود قرار دهد و امروز از جوان پیرو اهل‌بیت (ع) انتظار این است که در کنار معنویت، اهل توجه به نیازهای روز جامعه باشد و شناخت دشمن و موقعیت یکی از نیازهای اساسی زندگی امروز است.
امام‌جمعه شهرستان قدس بیان کرد: اگر امروز برای جوان ارزش‌گذاری می‌شود، به برکت نظامی اسلامی است و خطاب بیانیه مسؤولیت آفرین گام دوم انقلاب به مردم با محوریت جوانان ابلاغ شد که در چشم‌اندازهای انقلاب اسلامی یعنی ایجاد تمدن اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) محوریت با جوانان است.
جوکار گفت: تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، رونق تولید، برجسته شدن کالای داخلی و  پایدار شدن اقتصاد بسته به همت جوانان کشور است.
وی ادامه داد: طبق طرح ارائه‌شده سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ما نیز با ایشان اعلام همراهی می‌کنیم و این طرح بسیار زیبا را که بیانگر عزم ملی و همبستگی عمومی برای یک حرکت جهادی در بازسازی مناطق سیل‌زده کشور است، دنبال خواهیم کرد و با همکاری مسؤولین شهرستان قدس از تمام ظرفیت شهرستان قدس به‌خصوص جوانان بهره خواهیم برد.
امام‌جمعه شهرستان قدس در پایان خاطرنشان کرد: از جوانان تقاضا داریم که در امور شهر و شهرستان اظهارنظر کنند و پیشنهادات، انتقادات، طرح‌ها و ابتکاراتشان را برای پیشرفت شهر در مباحث مختلف به‌کارگیرند تا مسؤولین از نشاط و انرژی شما کمک بگیرند.
 

منبع: فرماندارس قدس

 

خروج از نسخه موبایل