نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس‌جمهور نسبت به اجرای سند ۲۰۳۰ شفاف‌سازی کند

به گزارش خبرشهر،  حجت‌الاسلام و المسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه باید منتظران واقعی حضرت حجت(عج) باشیم اظهار داشت: امروز باید بدانیم که امام و منجی ما چه می‌خواهد و در چه مسیری باید قدم برداریم که در این راستا باید نور قرآن بیش از پیش در خانه‌ها، محافل و مجالس نمایان شود همچنین مسلمان منتظر باید میانه‌رو باشد.

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی مستضعفین و همچنین روز میلاد منجی عالم بشریت که به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) است افزود: روز ارتش جمهوری اسلامی را سپری کردیم که اگر تا به امروز ارتش، سپاه و ناجا شناخته نشده بودند در سیل اخیر و با اقدامات مناسب مردم به خوبی با این نهادها آشنا شدند.

امام جمعه شهریار بیان کرد: سیل اخیر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که انتظار داریم دولت سریع‌تر مشکل مردم را حل کند همچنین جبهه مقاومت نیز در کنار مردم در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردند و امروز از کشورهای عراق، سوریه، لبنان و نیروهای جهادی در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند.

سالمی افزود: حضور بیش از ۳۸۰۰ طلبه در کنار دانشجویان و بسیجیان در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده بسیار زیبا بود بنابراین بهتر است برخی سلبریتی‌ها که حتی درد مردم را نمی‌فهمند سکوت کنند تا مردم آنها را ساکت نکرده‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا تأکید کرد: دشمنی آمریکای جهان‌خوار آشکار است و در هر حوزه‌های مختلف ما را تحریم کرده‌اند بنابراین مسئولان چه لزومی به حضور در برجام می‌بینند امروز باید به خود بیایید مردم انتظار دارند منافع ملت را در نظر بگیرید.

امام جمعه شهریار خاطرنشان کرد: اخیرا هم وزیر ارتباطات در مورد سند ۲۰۳۰ اقداماتی را انجام داده است مردم شک دارند که سند ۲۰۳۰ به صورت زیرپوستی در حال اجرا است بنابراین آقای رئیس‌جمهور چرا با این وزیر برخورد ندارید چرا که وزیر تأکیدات رهبری را کنار گذاشته است.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

آمریکا دشمن ملت ایران است

سیل دولت آمریکا را رسوا کرد/ تجلی وحدت ملت ایران در کمک به سیل‌زدگان

خروج از نسخه موبایل