نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دیدار شورای مشورتی جوانان شهرستان شهریار با مدیر آموزش و پرورش شهریار

به گزارش خبرشهر،  شورای مشورتی جوانان شهرستان شهریار همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور در اداره آموزش و پرورش شهریار با مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار به دیدار و گفتگو پرداختند .

مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدای این دیدار صمیمی ضمن خیر و تبریک سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به اهمیت نقش جوانان در امور اجرایی کشور اشاره کرد و بیان داشت :

مجید پارسا در ادامه افزود : پویایی که در موضوع جوانان در سال های اخیر شکل گرفته قطعا از تلاشهای این شورا در شهرستان می باشد و امیداواریم این نگاه در کشور نیز نهادینه گردد تا بتوان از پتانسیل بالای جوانان استفاده بهینه را برد .

این مقام مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت : بنده علاقه بسیاری به همکاری با جوانان دارم که نمونه آنرا در کارشناسان اداری این مدیریت مشاهده می کنید ، چرا که همکاری با جوانان سرمایه گذاری جهت آینده بهتر است .

در ادامه جلسه نیز محسن پور دبیر شورای مشورتی جوانان شهرستان شهریار با ارائه گزارشی از اقدامات این شورای در راستای موضوعات آموزش و پرورش ارائه داد و پیشنهاداتی را به منظور همکاری بیشتر آموزش و پرورش و دانش آموزان با این شورا بیان نمود .

 

منبع: اداره آموزش و پرورش شهریار

 

مطالب مرتبط:

تحویل بخش دوم کمک های دانش آموزی به شهرستان پل دختر توسط نمایندگان مدیران مدارس شهرستان شهریار

برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات درس هایی از قرآن در شهرستان شهریار

 

خروج از نسخه موبایل