نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

امامی‌امین خبرداد؛اعزام دومین کاروان از کمک‌های استان تهران به مناطق سیل‌زده دشت آزادگان

به گزارش خبرشهر،  مراسم هماهنگی و اعزام دومین کاروان از کمک‌های صنوف استان تهران به مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان در استان خوزستان صبح امروز با حضور امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در محل بازار بزرگ تهران برگزار شد.

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران در خصوص کمک های ارسال شده از استان به مناطق سیل زده جنوبی کشور اظهار داشت: طی هماهنگی که با هیئت امنای بازار مبنی بر تامین نیازهای اساسی زدگان استان خوزستان به عمل آمده کمکهای صنوف مختلف استان تهران به مناطق ۱۳ تا تامین نیاز هموطنان در حوزه‌های مختلف در این منطقه تداوم خواهد داشت.
وی افزود: هفته گذشته یک کاروان در قالب ۲۵ خودروی نیسان شامل اقلام خوراکی مواد غذایی چادر و سایر ملزومات ضروری از محل کمک های بازاریان تهران به مناطق سیل زده اعزام شد.
امامی امین تصریح کرد:همچنین مقرر شده دومین کاروان نسبت به تامین بخش دیگری از نیازهای منطقه مانند پشه‌بند، زیر انداز، وسایل سرمایشی و مواد غذایی خشک در قالب جیره های یک ماهه اختصاص یابد. همچنین درصدد هستیم تا بقیه کمک ها را به سمت تامین لوازم خانگی هموطنان در این مناطق سوق بدهیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران همچنین یادآور شد: بر اساس هماهنگی که با بیمارستان محب کوثر صورت‌گرفته کاروانی به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به مناطق سیل زده شهرستان دشت آزادگان اعزام و اقلام آن به ستاد مدیریت بحران استان تهران مستقر در این منطقه تحویل شد تا شاهد توزیع آن بینه هزار خانواده از روستاییان شهرستان دشت آزادگان باشیم.
‏وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با اتحادیه های صنوف مختلف، با توجه به در پیش بودن فصل گرما مقرر شده تا کمک های ارسالی از استان تهران در قالب تامین وسایل سرمایشی و رفاهی متمرکز شده و به خانوارهای سیل زده در شهرهای مختلف دشت آزادگان برسد./۱۱۰۸

 

منبع: استانداری تهران

 

مطالب مرتبط:

گزارش عملکرد سپاه ناحیه شهریار در مناطق سیل زده

روند کمک به سیل زدگان خوزستان به وسائل سرمایشی تغییر کرد

خروج از نسخه موبایل