نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جهاد کشاورزی استان تهران مکلف به تأمین و ارسال علوفه دام‌ها به خوزستان شد

به گزارش خبرشهر، محمد تقی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کنونی دشت آزادگان به مرحله تثبیت رسیده است اظهار داشت: با توجه به مأموریت استان تهران در مدیریت بحران منطقه سیل‌زده دشت آزادگان در حال حاضر تخلیه آب روستاهایی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند و ترمیم سیل‌بندها به صورت عملیاتی و مستمر در حال انجام است و خوشبختانه به شرایط تثبیت در منطقه رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: با تخلیه آب این مناطق با استفاده از پمپ‌های دارای اینچ بالا، تخلیه آب راکد در این مناطق توسط نیروهای خدمات شهری انجام و نسبت به پاکسازی آنها اقدام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: اکنون تمام تمرکز نیروهای ستاد مدیریت بحران استان تهران با همکاری شهرداری تهران و سایر عوامل بر رسیدگی به شرایط روستاها بوده و خوشبختانه در شهرهای سیل‌زده شاهد پایداری نسبی هستیم.

تقی‌زاده با اشاره به خسارات ناشی از سیلاب بر دامداری مناطق سیل‌زده تصریح کرد: با توجه به اینکه اشتغال اکثر اهالی بومی مناطق شهرستان دشت آزادگان به حرفه دامداری بوده و در شرایط کنونی که امکان تأمین علوفه دام‌ها در استان خوزستان وجود ندارد به اداره کل جهاد کشاورزی استان تهران تکلیف شده تا نسبت به تأمین و ارسال نیاز علوفه دام‌ها اقدام شود.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

درخواست هلال احمر استان تهران برای جمع‌آوری وسایل سرمایشی در مناطق سیل‌زده

اعلام آمادگی سپاه استان تهران برای ضد عفونی آب و مناطق سیل زده با تکنولوژی اُزن

خروج از نسخه موبایل