نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بوستان آزادگان شهرقدس در روز شوراها افتتاح و به بهره برداری می رسد/ اتمام عملیات اجرایی ۱۱ بوستان شهری در حال تکمیل

به گزارش خبرشهر، مهدی عزیزی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس در خصوص افتتاح پارک آزادگان اظهار داشت: در امتداد اقدامات انجام شده در سال ۹۷، پروژه های عمرانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یک به یک در حال تکمیل می‌باشد و در مناسبت‌های گوناگون سال ۹۸ به بهره‌ برداری خواهد رسید.

وی افزود: در همین راستا بوستان آزادگان شهرقدس که در سال ۹۷، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از ابتدای سال جاری تاکنون تجهیز و تکمیل شد و به مناسبت روز شوراهای اسلامی در نهم اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس بیان کرد: بازسازی و تعمیرات این بوستان با مساحت سه و نیم هکتار با اقداماتی نظیر جدولگذاری، زیرسازی و اجرای کفپوش، پیاده روسازی، ایجاد روشنایی، مبلمان پارکی، زمین و وسایل بازی کودکان، سیستم های تاسیساتی، پیست دوچرخه، زمین ورزشی، و غیره انجام شده است.

عزیزی تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قدس با تمام توان در راستای دستیابی به راهبرد اصلی شهر در توسعه سرانه‌های شهری، در رساندن سرانه فضای سبز به عدد ۱۵ متر به کار بسته است و امسال نیز با هدف‌گذاری ۳ متر برای این مهم گام بلندی خواهیم برداشت.

گفتنی است: در سال گذشته ۱۸ بوستان توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری احداث گردید و ۱۱ بوستان نیز ساماندهی شد و بیش از ۳۰ هکتار جنگلکاری در تمام نقاط شهر با استفاده از سیستم آبیاری قطره‌ای به طول ۷۲ هزار متر صورت گرفته است.

 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

معاون انتظامی فرماندار قدس: نصف آب سد کرج در چاله های معادن شهر قدس ذخیره شد

کمک ها و اقدامات شهرداری قدس در یک ماه اخیر در مناطق سیل زده شایسته تقدیر است

خروج از نسخه موبایل