نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انبارهای ملارد شناسنامه دار می‌شوند

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی کجانی امروز در نشست با مدیران برخی از ادارات این شهرستان گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما در سال جاری مقابله جدی تر با قاچاق کالا و ارز است.

وی ادامه داد: با شناسنامه دار کردن انبارهای این شهرستان می توانیم بخشی از تعهدات خود در این زمینه را اجرایی کرده و فعالیت انبارهای این شهرستان را با دقت بیشتری مدنظر داشته باشیم.

فرماندار ملارد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ضربه های اقتصادی به کشور قاچاق کالا و ارز محسوب می شود، خاطرنشان کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی باید به درستی انجام شود تا مردم به سمت خرید کالاهای ایرانی سوق داده شوند.

توکلی کجانی بیان داشت: البته تولیدکنندگان داخلی نیز باید کالاهای خود را باکیفیت بالا تولید کنند تا مصرف کننده رغبت بیشتری را خرید کالاهای ایرانی داشته باشد.
توکلی کجانی تأکید کرد: دراین راستا در نظر داریم با ایجاد و تجهیز مرکز کنترل و نظارت در دهستان اخترآباد به عنوان یکی از مبادی ورودی شهرستان در امر نظارت بر قاچاق کالا و ارز اقدامات اساسی را انجام دهیم.

تشکیل کمیته کنترل و نظارت بر اقلام سلامت محور در ملارد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تشکیل کمیته کنترل و نظارت بر اقلام سلامت محور در شهرستان ملارد تأکید کرد و گفت: تأمین سلامت مردم به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها باید مدنظر تمامی مسؤولان باشد.

فرماندار ملارد با بیان اینکه حوزه سلامت باید در مسیر توسعه به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار توجه به بخش سلامت باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

توکلی کجانی با تأکید بر حوزه سلامت جامعه گفت: انجام گشت های مشترک، شناسنامه دار کردن انبارها و راه اندازی سامانه برای رصد و کنترل نگهداری و انتقال دام ها و مجوز دار نمودن تمامی واحدهای دامداری مهمترین برنامه های ما در حوزه سلامت است.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

طی حکمی از سوی شورای اسلامی شهر ملارد سرپرست شهرداری ملارد منصوب گردید

دیدار مسئولان شهرستان ملارد با سه جانباز سرافراز این شهرستان

خروج از نسخه موبایل