نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اقدام آمریکا بی پاسخ نخواهد ماند

به گزارش خبرشهر، محمد محمودی شاه نشین در واکنش به اقدام آمریکا و قرار دادن نام سپاه در گروه تروریستی گفت: متاسفانه با دشمنی ( آمریکا ) طرف هستیم که از هر ابزاری برای اختلاف افکنی و تضعیف روحیه مردم و نظام جمهوری اسلامی استفاده میکند و اینکه نیروی نظامی یک کشور را به عنوان گروه تروریستی عنوان میکند احمقانه ترین اقدام دولت آمریکاست.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت و ماموریت سپاه پاسداران، حفاظت از کشور، دفاع از مردم و تمامیت ارضی کشور است و همواره در تمام زمان ها اعم از بلایای طبیعی و هجوم دشمن و…. حفاظت از مردم را برعهده دارد گفت: تروریسم کسی است که به زور و با تعدی به خاک یک کشور ملتی را ناعادلانه تخریب کند این در حالیست که سپاه پاسداران ایران همیشه یاور استقلال و آزادی کشورهای مظلوم دنیا بوده است .

 محمودی شاه نشین با تاکید بر اینکه آمریکا از این طریق سعی دارد در داخل کشور اختلاف افکنی کند تصریح کرد: خوشبختانه در کشور شاهد یک اتفاق نظر هستیم که در مقابل ظلم وزورگویی آمریکا کوتاه نخواهیم آمد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: ایران هیچ گاه پیش قدم چالش با آمریکا و جنگ طلب نبوده ونخواهد بود اما اگر آمریکا پا فراتر بگذارد بطور حتم ایران هیچ حرکتی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به طرح دو فوریت تقویت سپاه پاسداران در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته مطرح شد گفت: ملت ایران یکپارچه در حمایت از سپاه پاسداران خواهد ایستاد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تاثیر این اقدام آمریکا بر اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: معتقدم نوسانات بازار ارز و طلا طی دو روز گذشته مانند حبابی زود گذر است چرا که ایران مدتهاست با تحریم دست به گریبان است و سپاه پاسداران هیچ مراوده ی اقتصادی با خارج از کشور ندارد، دلالان  و سو استفاده گران  منتظرند یک قطعنامه ایی مطرح شود تا نانی به آب بزنند، اکنون نیز حبابی را ایجاد کرده اند.

وی در پایان تصریح کرد: معتقدم از این اقدام برای آمریکا آبی گرم  نمیشود ولی برای بعضی ها نان میشود.

 

منبع: خانه ملت

 

مطالب مرتبط:

آمریکا قدمی از قدم در منطقه برنخواهد داشت/ صحنه‌های زیبای مجاهدت در مناطق سیل‌زده

آمریکا دشمن ملت ایران است

خروج از نسخه موبایل