نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بررسی مسائل و مشکلات واحدهای نانوایی شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد با تاکید بر نظارت بر نحوه توزیع آرد و کیفیت و کمیت پخت نان گفت: باید مسایل و مشکلات نانوایان در چهارچوب مقررات قانونی حل و فصل شود و نباید وجود برخی نارسایی ها موجب بی کیفیتی و کمیتی نان ارایه شده به مردم شود.

فرماندار ملارد اظهار داشت: مشکلات و کاستی هایی که لازم است در سطح استان بررسی و راهکارهای لازم ارایه شود، آنها را به استاندار محترم انتقال خواهیم داد.

توکلی کجانی براستمرار ارایه آموزش برای بهتر شدن کیفیت نان و خودداری از افزودن هرگونه مواد زیان آور به نان های پخت شده تاکید کرد.

توکلی کجانی یاد آوری کرد: میزان سرانه آرد بخش صفادشت براساس جمعیت سرشماری شده سالهای قبل اختصاص یافته در حالی با توجه به ساکن شدن جمعیت در مسکن مهر صفادشت، مردم نان مورد نیاز خود  را از نانوایان صفادشت تهیه و تامین می کنند، ضرورت دارد نسبت  به بررسی و افزایش میزان مصرف سرانه آرد اقدام شود.

بکارگیری تمهیدات لازم و تجهیز تعدادی از نانوایی ها به موتور برق برای تامین نان در مواقع بحرانی از دیگر مواردی بود که نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اشاره داشت.

نظارت بر عرضه نان با کیفیت و مرغوب  و رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی ها از دیگر مواردی بود که مورد تاکید توکلی کجانی قرار گرفت.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

خروج از نسخه موبایل