نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آئین گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

به گزارش خبرشهر، آئین گرامیداشت روز پاسدار با حضور جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار ، سرگرد فیضی فرمانده حوزه ۸ مرکزی سپاه ناحیه شهریار و دانش آموزان و معلمان در دبیرستان شاهد شهید کلهر شهرستان شهریار برگزار شد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار ضمن تبریک ایام نوروز و اعیاد شعبانیه با گرامیداشت یاد و خاطره امام حسین (ع) و شهدای مظلوم کربلا اظهار داشت : امام حسین (ع) در راه حفظ دین و احیای امربه معروف و نهی از منکر از تمام دارایی ، خانواده و حتی از خود نیز گذشت تا این راه ادامه پیدا کند .

جوانشیر جوادی ادامه داد : امروز نیز پاسداران انقلاب اسلامی در لباس سپاه و بسیج در جهت حفظ و نگهداری آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بر می دارند و در همه حال با از خود گذشتگی در جهت امربه معروف و نهی از منکر و حفظ امنیت این کشور اقدام نموده اند .

وی در پایان با محکوم کردن اقدام رئیس جمهور امریکا بیان داشت : سپاه پاسدار این انقلاب و کشور است و دولت امریکا با معرفی کردن سپاه پاسداران به عنوان تروریست نه تنها تنفر ملت ایران را به خود بیشتر نمود بلکه همدلی و استکبار ستیزی را بین مردم این مرز و بوم رونق بخشید .

 

 

 

 

منبع: اموزش و پرورش شهریار

 

خروج از نسخه موبایل