نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رتبه بالای ایران در مدد کاری اجتماعی

به گزارش خبرشهر، انا ماریا ، رئیس انجمن بین المللی مدارس مدد کاری اجتماعی ، در حاشیه بازدید از مراکز خدمات بهزیستی در شهرستان قدس ، با اشاره به جایگاه بالای مدد کاری و اورژانس اجتماعی ایران گفت : همکاری و تبادل اطلاعات با دانشگاهها و موسسات بین المللی می تواند بیش از این نیز کیفیت مدد کاری اجتماعی را در این کشور ارتقاء دهد .
وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی ایران قابلیت صادرات و معرفی به دنیا را دارد افزود : اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و میتواند همچنان پیشرفت کند .
رئیس انجمن مدد کاران اجتماعی ایران نیز در این بازدید با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که در کلانتری ها مدد کار اجتماعی دارد گفت : ۶۲ سال از تاسیس رشته مدد کاری اجتماعی در ایران می گذرد  .
سید حسن موسوی با اشاره به برگزاری دومین نشست مدد کاری اجتماعی در کشور افزود : حضور اعضای انجمن مدد کاری بین الملی ، در ایران ، و بازدید انها از فعالیت ایران در این حوزه ، پیشرفت کشور در حوزه مدد کاری اجتماعی را در سطح بین المللی  ارتقاء می بخشد .
رئیس و انجمن بین المللی مدارس مدد کاری اجتماعی ، با حضور در شهرستان قدس ، از مراکز اورژانس اجتماعی ، خانه سالمندان و مراکز نگهداری معلولان جسمی و ذهنی بازدید کردند .

 

منبع: صدا و سیما

 

مطالب مرتبط:

یازدهمین شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد

 

خروج از نسخه موبایل