نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه شورای اداری فرودین ماه شهرستان ملارد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرشهر، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ملارد در سالجاری به ریاست توکلی کجانی فرماندار این شهرستان با حضورائمه جمعه ملارد و صفادشت، نماینده مجلس شورای اسلامی، روسای ادارات، بخشداران ملارد و صفادشت، روسای شورای شهرستان، بخش ها وشهرهای ملارد و صفادشت در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، امامان جمعه ملارد و صفادشت و نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان این مراسم پیرامون راهکاراهای تحقق شعار سال و وظایف مدیران برای عملیاتی شدن رونق تولید به ایراد سخنرانی پرداختند.
در ادامه بنا به دستور جلسه معاون روستائی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در خصوص بازسازی واحدهای فرسوده روستائی این شهرستان و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملارد در خصوص اقدامات و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی گزارشاتی را بیان نمودند. تشریح جامعه ایمن توسط یکی از کارشناسان این حوزه بخش دیگری ازبرنامه های این جلسه بود.
بر اساس این گزارش، در این جلسه محمد رضا یزدانیار به عنوان سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری معارفه و از زحمات شاهقلیان در طول تصدی این معاونت با اهداء لوحی از سوی فرماندار ملارد قدردانی بعمل آمد.
در پایان این جلسه  توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جمع بندی پیرامون تبیین برنامه ها و سیاست های سالجاری در سطح شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

جلسه شورای اداری شهرستان ملارد برگزار شد

خروج از نسخه موبایل