نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تا رفع مشکلات در مناطق سیل‌زده خواهیم ماند/ حضور گروه‌های جهادی قدس در پل‌دختر

به گزارش خبرشهر، سرهنگ فیاض الهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس اظهار داشت: بنا بر دستورات مقام معظم رهبری در تسریع کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده و بسیج نیروهای نظامی و طبق دستورات فرماندهی محترم کل سپاه و سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، نیروهای جهادگر ناحیه مقاومت شهرستان قدس بعد از حادثه سیل اخیر لرستان به شهرستان پل‌دختر اعزام شدند.

 

وی افزود: گروه اول اعزامی جهادگران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس متشکل از ۱۷ نفر روز چهارشنبه هفته گذشته به محل اعزام شدند و هم‌اکنون نیز در ضلع جنوبی رودخانه مستقر هستند و در حال لایروبی و پاک‌سازی منازل از سیلاب و گل هستند.

فرمانده سپاه شهرستان قدس بیان کرد: اکیپ‌های جهادی بعدی شهرستان قدس نیز در حال اعزام به منطقه پل‌دختر و جایگزینی گروه فعلی هستند و تا رفع کامل مشکلات در منطقه حضور و همچنان اعزام‌ها ادامه خواهد داشت.

 

الهیاری خاطرنشان کرد: با توجه مشاهدات میدانی به تمام اقلام ضروری زندگی اعم از مواد غذایی، لوازم بهداشتی، پتو، چادر، البسه در کنار ماشین‌آلات مکانیکی و راهداری نیاز مبرم و ویژه مردم سیل‌زده است و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مسؤولین عالی شهرستان قدس قرار بر ارسال کمک‌های مردمی و ماشین‌آلات مکانیکی از سوی شهرستان قدس به منطقه پل‌دختر است‌.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

شرکت شهرستان قدس در بازسازی مناطق سیل‌زده استان لرستان

خروج از نسخه موبایل