نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اهدا یک ماه حقوق اعضای شورای اسلامی شهرقدس به هموطنان سیل زده

به گزارش خبرشهر، حسین چناقچی رئیس  شورای اسلامی شهرستان قدس با اعلام خبر فوق اظهار داشت: متاسفانه حادثه سیل اخیر در اکثر مناطق  کشورمان موجب  جان باختن  تعدادی از هموطنان و خسارت های گسترده ای شد، که در همین راستا اعضای شورای اسلامی شهرقدس علاوه بر کمک های غیر نقدی، معادل یک ماه از حقوق خود را  اهدا کردند .

وی افزود: مردم نوع دوست شهرستان قدس نیز از همان لحظات ابتدایی با همه توان آمادگی خود را برای کمک به هموطنان  سیل زده اعلام و در همین راستا ضمن اهدای اجناس غیر نقدی و کمک های نقدی خود را در چند پایگاه جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال کردند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیب زده که بسیاری از آنها تمام خانه و زندگیشان  متاسفانه در حادثه سیل اخیر از بین رفته است، تصریح کرد: آرزو می کنم و امیدوارم با همت جمعی هرچه سریع تر آبادانی به مناطق سیل زده بازگردد.

چناقچی در خاتمه  خاطر نشان ساخت: کمک‌ها و احساس مسئولیت مردم در کمک به هم وطنان آسیب دیده گره گشا و قابل تقدیر است و همچنان از مردم فهیم و نوع دوست شهرستان تقاضا داریم که کمک های نقد و غیرنقدی خود را در جهت کمک به هموطنان سیل زده به پایگاه های مشخص شده در سطح شهرستان اهدا نمایند.

 

منبع: شهرداری قدس

 

مطالب مرتبط:

تا رفع مشکلات در مناطق سیل‌زده خواهیم ماند/ حضور گروه‌های جهادی قدس در پل‌دختر

شرکت شهرستان قدس در بازسازی مناطق سیل‌زده استان لرستان

خروج از نسخه موبایل