نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

هشدار امام جمعه شهریار نسبت به تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌ها در شهریار

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با اشاره به خسارت‌های ناشی از وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور اظهار داشت: تخریب برخی ابنیه، پل‌ها و غیره در سیلاب اخیر ناشی از نبود نظارت‌ها بود که اگر دقیق‌تر صورت می‌گرفت قطعاً مردم با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شدند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم باید از کم‌کاری و سمبل‌کردن اجتناب کنند تصریح کرد: متأسفانه در کنار برخی جاده‌ها و در حاشیه حریم رودخانه‌ها پروانه‌هایی برای ساخت‌وساز داده می‌شود که نه تنها سودی برای آیندگان ندارد بلکه خطرات و تهدیدات بسیاری را به ویژه در زمان وقوع حوادث غیرطبیعی ایجاد می‌کند.

امام جمعه شهریار افزود: اتفاقات اخیر باید عبرتی برای همگان به ویژه مسئولان باشد تا نسبت به صدور مجوز ساخت‌وساز در حواشی مسیل‌ها و روددره‌ها سخت‌گیرتر بوده و تخلفی صورت نگیرد.

سالمی همچنین با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری در ایجاد رونق تولید تصریح کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی و آینده‌نگری نسبت به شناسایی و پیگیری مشکلات مردم اقدام کنند و از تمام ظرفیت‌ها در حوزه نظارت‌، رفع موانع اشتغال و رونق تولید در شهرستان شهریار بهره‌مند شوند.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

بازدید مستمر مسئولین استانی وشهرستان از رودخانه شادچای

هشدار به ساکنان حاشیه رودخانه شادچای

خروج از نسخه موبایل