نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کمک های دامداران ملارد به سیل زدگان استان گلستان ارسال شد

 به گزارش خبرشهر، اسماعیل صارمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملارد در حاشیه ارسال کمک‌های دامداران این شهرستان به دامداران سیل‌زده استان گلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ملارد اظهار داشت: به دنبال وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و آسیب‌دیدگی برخی از شهروندان، نیاز است که همه مردم و مسؤولان به میدان آمده و در حد توان خود برای مقابله با بحران و کمک به حادثه دیدگان اقدام کنند.

وی گفت: در همین راستا برخی از دامداران شهرستان ملارد پس‌ازآنکه مطلع شدند که دامداران استان سیل‌زده گلستان در تأمین علوفه موردنیاز دام‌های خود با مشکل روبه‌رو شدند، به‌صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خودکرده و این کمک‌ها صبح امروز به استان گلستان ارسال شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملارد تصریح کرد: بر این اساس ۵ دستگاه کامیون حامل جو و یونجه برای تأمین بخشی از علوفه موردنیاز دامداران استان سیل‌زده گلستان امروز به این استان ارسال شد.

صارمی بیان کرد: این اقدام خداپسندانه دامداران شهرستان ملارد، به‌صورت خودجوش انجام شد و نشان‌دهنده همبستگی و همراهی ملت ایران در مواقع سخت و بحرانی است.

وی خاطرنشان کرد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملارد نیز آمادگی خود را برای هرگونه ارسال کمک به‌ویژه در حوزه تجهیزات کشاورزی اعم از خودروهای سبک و سنگین به نهادهای مربوطه اعلام کرده است.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل