نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آبگیری بزرگترین دریاچه در غرب استان تهران

به گزارش خبرشهر، سعید ابریمن در ارتباط با انتشار تصویر تجمع انبوه آب حاصل از بارش‌های اخیر در یکی از معادن شن‌ و ماسه شهرستان قدس اظهار داشت: با توجه به مصوبه کمیته مدیریت بحران شهرستان و اخذ دستور از دادستان در خصوص اصلاح پل موسوم به صنیع خانی و همچنین با توجه به مکاتبه با ادارات شهرستان در مورد اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری پل مذکور، امور آب منطقه‌اى اقدام به تخریب و اصلاح پل صنیع خانى طی اسفند ماه گذشته کرد که منجر به عدم تجمع سیلاب رودخانه و کنترل سیلاب رودخانه کرج شد.

وی گفت: در نتیجه این امر، سیلاب عبوری رودخانه کرج به‌صورت ایمن و کاملاً کنترل شده در مسیر رودخانه در حال عبور و تجمع در گود شن چاله‌های محدوده معادن است که تا این لحظه هنوز آب از آخرین گود به سمت رودخانه کرج غربی حرکت نکرده و احتمالًا فردا آب از آخرین گود در محدوده کوشان طیور به سمت خروج از شهرستان سر ریز خواهد کرد. که مسیر عبوری کاملاً باز و ایمن بوده و بدون بحران به سمت باباسلمان جریان خواهد داشت.
ابریمن در پایان خاطرنشان کرد: این بارش ها و حرکت به سمت منابع آبی شهرستان باعث تغذیه چاه های آب شرب شهرستان و جبران کم آبی شهرستان شده است.

 

منبع: فرمانداری قدس

خروج از نسخه موبایل