نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش خبرشهر، سردار محسن خانچرلی صبح جمعه در جمع تعدادی از خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق سوخت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو سوخت قاچاق در صبا شهر شهرستان شهریار شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و یک دستگاه کامیون تریلی نفتکش را که در حال خارج شدن از محل دپو سوخت‌های قاچاق بود را توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از تریلی موفق به کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق شده و در ادامه به بازرسی از محل دپو سوخت پرداختند.

خانچرلی با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند گفت: در بازرسی از محل دپو، ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشتند، گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: مهر

خروج از نسخه موبایل