نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بی‌تدبیری مسئولان سبب گستردگی خسارات در مناطق سیل‌زده شده است

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر توجه ویژه مسئولان در تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال اظهار داشت: وجود سستی، کسالت و تنبلی نه تنها لذت دنیا را از شما می‌گیرد بلکه سبب از دست رفتن لذت آخرت نیز می‌شود بنابراین باید از تمام داشته‌های خود برای رونق زندگی بهره گیریم.

وی ادامه داد: امروز نباید از تهدید دشمن هراسی به دل راه داد، چرا که ائمه اطهار(ع) چراغ راه هدایت ما هستند که رمز موفقیت بزرگان و نخبگان عبور از مشکلات و سختی‌ها بوده است که انسان در سختی‌ها و مشکلات رشد می‌کند، بنابراین امروز باید از غرب فاصله بگیریم و به هیچ عنوان به آن‌ها دل نبندیم چرا که به اذن خداوند موانع برداشته و پیروز خواهیم شد.

امام جمعه شهریار عنوان کرد: ما همان ایرانی هستیم که هشت سال دفاع مقدس را دیدیم و توکل به خدا کردیم و در مقابل مشکلاتی که منافقان برای ما ایجاد کردند ایستادگی کردیم، لذا با نهیب پوچ دشمنان دلتان نلرزد که نظام سلطه همیشه به دنبال سلطه است و ذاتش سلطه‌گری است.

سالمی با اشاره به بدعهدی اروپا در برجام افزود: دولت مردان به آمریکا اعتماد کردند و با طناب پوسیده آن‌ها به چاه افتادند و اکنون که آمریکا از برجام خارج شده به اروپا دل بسته‌اند و هنوز متوجه نیستند که آن‌ها نظام سلطه و همراهان خود را کنار نمی‌گذارند که به سمت ما بیاید.

وی تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم اقتصاد را نجات دهیم باید همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند کار عالمانه و تخصصی انجام داد و امور را به افراد متخصص سپرد.

امام جمعه شهریار همچنین با اشاره به مشکلات سیل‌زدگان در گلستان و مازندران گفت: در منطقه گلستان و مازندران با وجود گذشت بیش از یک هفته میزان بالایی از آب‌گرفتگی در این مناطق دیده می‌شود، دولتمردان اشتباهات خود را قبول کنند که برخی مسئولان خود تجاوز به حریم رودخانه کرده‌اند و بدون انجام لایروبی‌های لازم مسبب گستردگی این اتفاق شده‌اند.

سالمی خاطرنشان کرد: عزل استاندار دردی از مردم دوا نمی‌کند که به واقع بخش اعظم مشکلات خود مسئولان هستند و هر چند مردم پای کار آمدند و با ورود سپاه، ارتش و بسیج به دستور از عمق مشکلات کاسته شده  اما عمق واقعه بسیار بیشتر از این است که همه ناشی از بی‌تدبیری مسئولان است.

 

منبع: تسنیم

 

خروج از نسخه موبایل