نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

آماده‌باش 16 فرمانداری و 50 بخشداری در استان تهران

به گزارش خبرشهر، منصور درجاتی دقایقی پیش در خصوص هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی کل کشور را دربر می‌گیرد، اما شدت آن در پهنه‌های کشور متفاوت است.

وی افزود: این سامانه بارشی برای خطه جنوب کشور و خلیج فارس همچون خوزستان، بوشهر و هرمزگان به صورت قوی پیش‌بینی شده و شدت آن در شمال کشور به خصوص استان گلستان نیز مشخص است که دچار سیل هستند.

جانشین مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: سامانه بارشی در استان تهران شدت پهنه‌های دیگر را نخواهد دشت و احتمال سیلاب یا آب‌گرفتگی بدین ترتیب قطعاً نخواهد بود.

درجاتی تصریح کرد: بر اساس هشدار هواشناسی، تمهیداتی اندیشیده شده و ۱۶ فرمانداری، ۴۳ شهرداری و ۵۰ بخشداری در استان تهران آماده‌باش هستند و این دستگاه‌ها مکلف هستند که به گوش و هوشیار باشند.

وی بیان کرد: اورژانس تهران با ۲۰۱ پایگاه، ۲۵۰ آمبولانس، ۲۵۰ موتورلانس و هفت اتوبوس تجهیز شده و سایر نقاط استان تهران با همین مقدار تجهیزات و ماشین‌آلات آماده‌باش هستند؛ همچنین پایگاه‌های امداد و نجات در ۱۴ مبادی ورودی به سمت ورامین، رباط کریم، اسلامشهر، شهریار، کرج و محورهای هراز و چالوس در حالت آماده‌‌باش کامل قرار دارند.

 

منبع: فارس

 

خروج از نسخه موبایل