نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بیش از ۳۲۶ هزار قطعه انواع مواد محترقه در غرب استان تهران کشف شد

به گزارش خبرشهر،  سردار محسن خانچرلی امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۱۰ اظهار داشت: در این زمینه بیش از ۴۱ درصد افزایش عملیاتی شدن تماس‌ها نسبت به سال گذشته را شاهد بوده‌ایم و همچنین در حوزه عملکردی ۱۹۷ مورد شکایت از عملکرد پرسنل و کادر نیروی انتظامی و در واقع کاهش ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته را داشته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به ۹۴۱  مورد مأموریت پلیسی در سال ۹۷ بیان کرد: در حوزه مواد مخدر بیش از ۱۸ تن کشفیات داشته‌ایم که ۹۰ درصد از کشفیات با اشراف اطلاعاتی در این مجموعه به ثمر رسیده و بیش از ۲۲ باند منهدم و بالغ بر ۸ هزار نفر خرده‌فروش و بیش از ۸۵۰۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد ارجاع داده شده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در حوزه جرایم بیش از ۱۳۰۰ نفر در زمینه سرقت و در حوزه جرایم سایبری با وقوع ۱۳۴۵ مورد جرم شاهد  ۱۲۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته بوده‌ایم که نشان از این دارد که جرایم از فضای حقیقی به فضای مجازی در حال کوچ کردن است و آمار سیر صعودی داشته است.

خانچرلی سپس با اشاره به کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق تصریح کرد: از نظر ریالی نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشته‌ایم و بالغ بر ۸۴۷ پرونده تشکیل شده است، همچنین در زمینه کشفیات مواد محترقه نیز با توجه به اقدامات فرهنگی که انجام شده است کاهش در این زمینه را شاهد بوده‌ایم و در مجموع در سال جاری تاکنون بیش از ۳۲۶ هزار قطعه انواع موادمحترقه کشف و ضبط و ۳۵ نفر از توزیع‌کنندگان دستگیری شده‌اند.

وی ادامه داد: ۳۲ هزار صنف در یک سال گذشته توسط مجموعه مربوطه در حوزه انتظامی مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و همچنین  ۸۱ هزار گذرنامه و بیش از ۶۲ هزار گواهینامه نیز در سال ۹۷ صادر شده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به طرح ویژه پلیس برای ایام نوروز خاطرنشان کرد: این طرح از امروز آغاز شده و بیش از ۴۵ ایستگاه پلیس در ۶ شهرستان با حضور ۴۸۰۰ نیرو آغاز به‌کار کرده است که ضمن ایجاد شرایط مناسب برای مسافران نوروزی، در حفظ و حراست از امنیت فعال هستند.

 

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل