نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با متخلفان در چهارشنبه آخرسال برخورد قانونی می شود/ افزایش گشت‌های پلیس در ایام نوروز

به گزارش خبرشهر، سرهنگ بروز همتی اظهار داشت: فعالیت پلیس در روزهای پایانی سال و نوروز بیشتر شده و تلاش خواهد شد تا خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در ایام پایانی سال حضور مردم به دلیل خریدهای نوروزی در خیابان‌ها و مراکز خرید بیشتر میشود، تأکید کرد: دراین راستا حضور پلیس در معابر پرتردد بیشتر شده و امنیت نیز ارتقا خواهد یافت.

فرمانده انتظامی ملارد با تأکید بر اینکه نظارت‌ها از سوی دستگاههای ذی‌ربط بر فعالیتواحدهای صنفی نیز بیشتر از دیگر ایام سال خواهد بود، افزود: متخلفان بدانند که پلیس اجازه نخواهد داد که امنیت و آرامش مردم را بر هم بزنند.

همتی با اشاره به اینکه گشت‌های خودرویی و موتوری در این ایام بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: این گشت‌ها تا پایان ایام نوروز فعال خواهند بود و در راستای امنیت بیشتر و آرامش مردم مأموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: پلیس با هیچکس دراین زمینه تعارف ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و برهم زدن آرامش و نظم جامعه قانون را سرلوحه کارها قرار داده و با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در ادامه سخنان خود به اقدامات پیشگیرانه پلیس در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و بیان داشت: آموزشهایی در مدارس، مساجد و محله‌ها و مراکز آموزشی و عمومی در زمینه پیشگیری از خدمات چهارشنبه آخر سال انجام شده است که امیدواریم با ارائه این آگاهی‌ها و آموزش‌ها به خانواده‌ها و به ویژه جوانان شاهد کمترین اتفاقات و حوادث در این روز باشیم.

همتی در بخشی دیگر از سخنان خود به ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: در ایام نوروز علاوه بر گشت‌های موتوری و خودرویی، گشت‌های پیاده نیز در این شهرستان فعال شده و با تمام توان برای امنیت شهر اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد ایستگاههای سیار پلیس در معابر پرتردد خبر داد و گفت: به منظور افزایش ضریب امنیت ایستگاه‌های پلیس سیار در معابر پرتردد شهر نیز راه اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌های سیار علاوه بر ارتقای امنیت در  کنترل معابر و کاهش و رفع مشکلات ترافیکی نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

همتی گفت: براساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده سارقان و معتادان پرخطر شناسنامه دار نیز تحت نظر پلیس بوده که با این اقدام علاوه بر ارتقای امنیت می‌توانیم سهم مهمی را در کاهش سرقت ها نیز داشته باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سفرهای نوروزی از سوی شهروندان ادامه داد: از شهروندان می خواهیم تا پلیس را در انجام مأموریت‌های خود دراین روزها و ایام نوروز یاری دهند و با رعایت مسائل ایمنی و امنیتی در کاهش سرقت‌ها نقش داشته باشند.

همتی با  بیان اینکه در این راستا شهروندان در هنگام مسافرت از قفل بودن درب منزل خود مطمئن باشند، تأکید کرد: بر این اساس اگر محل سکونت شهروندان مجهز به دزدگیر و دوربین مداربسته است به طور قطع این سیستم‌ها را فعال کنند.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل