نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بهبود مشکلات زیربنایی شهرک مهستان درشهریار

به گزارش خبرشهر، نور الله طاهری با اشاره به اینکه مشکلات مختلف این شهرک مسکونی یکی از مهمترین اولویت های این شهرستان بود گفت : با پیگیری های انجام شده و جلسات متعدد با سازمانها و ادارات خدمات رسان ، هم اکنون بخش عمده مشکلات این شهرک برطرف شده است .
فرماندار شهریار با بیان اینکه نبود امکانات مهم خدماتی مانند آب و برق و گاز از بزرگترین مشکلات پیش رو در این شهرک مسکونی بود افزود : هم اکنون ادارات آب ، برق و گاز برای ارائه خدمات زیربنایی به این شهرک ورود کرده اند و کارها طبق روال در حال انجام است .
طاهری با اشاره به اینکه سازنده باید در مقابل تعهدات خود طبق قانون عمل کند گفت : ساخت مراکز آموزشی ، آتش نشانی ، مسجد و دیگر سرانه ها از مهمترین مطالبات مردم و دولت است که سازندگان شهرک باید به آن عمل کنند .
وی با بیان اینکه تا کنون ساختمانهایی برای سرانه های عمومی ساخته شده و یا در حال ساخت است افزود : بزودی با همکاری سازنده و دولت ، اشکالات زیربنایی این شهرک مسکونی مرتفع  و نگرانی خریداران و ساکنان ، به طور کامل برطرف خواهد شد .
وی با بیان اینکه پیگیری هایی نیز برای ارائه تسهیلات و همچنین اسناد مالکیت انجام شده افزود : این مشکلات نیز بزودی حل خواهد شد .
شهرک مسکونی مهستان با بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در باغستان شهریار قرار دارد .

 

منبع: صدا و سیما

خروج از نسخه موبایل