نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اتوبوس فرهنگی در ملارد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرشهر، حسین توکلی کجانی امروز در حاشیه آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۷ در گفتگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه توجه بیشتر به سلامت مردم و ارتقای سلامت جامعه است.

وی ادامه داد: با انجام برخی از اقدامات فرهنگی می توانیم بخش قابل توجهی از نیازها را در بخش سلامت محقق سازیم و آگاهی مردم را در زمینه های مختلف سلامت بالا ببریم.

فرماندار ملارد تأکید کرد: یکی از این اقدامات راه اندازی اتوبوس فرهنگی است که در نظر داریم این مهم را در سال آینده اجرایی کنیم.

توکلی کجانی بیان کرد: با راه اندازی این واحد سیار آموزش‌های سلامت به مردم ارائه می‌شود و شهروندان با راه‌های پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها آشنا می شوند.

وی در ادامه سخنان خود به بخش سلامت و امنیت غذایی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و آغاز بهار و تعطیلات نوروزی، دراین راستا نظارت‌های بازرسان بر مراکز توزیع و عرضه موادغذایی در این شهرستان بیشتر شده است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

این مسؤول در ادامه از مهم‌ترین اقداماتی که در سال جاری و در حوزه سلامت در شهرستان ملارد صورت گرفته است را راه اندازی کانون‌های سلامت در نقاط مورد نیاز شهری و روستایی عنوان و تصریح کرد: تفکیک فاضلاب صنعتی از خانگی، نظارت مستمر بر سلامت آب شرب، ساماندهی تانکرهای حمل فاضلاب و برگزاری کلاس‌های آموزشی و نشست‌های مشاوره ای در مدارس و محلات از مهم‌ترین اقدامات کمیته‌های سلامت در این شهرستان بوده است.

توکلی کجانی در ادامه با تأکید بر سلامت مردم از اجرای طرح جامعه ایمن و تامین سلامت آب جاری در رودخانه شور خبر داد و گفت: این طرح سال آینده پیگیری و اجرایی خواهد شد.

 

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل