نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

16 تیم عملیاتی اورژانس در شهریار فعال شد

به گزارش خبرشهر، محمدهادی ناصح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: این ۱۶ تیم عملیاتی در ۱۴ پایگاه اورژانس فعال هستند و با تمامی امکانات آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مردم را دارند.

وی افزود: برخی از آمبولانس‌های اورژانس نیز در برخی از اماکن پرتردد شهر مستقر شده که در صورت نیاز بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر برسانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار تأکید کرد: در ایام نوروز نیز تمامی بیمارستان‌های این شهرستان نیز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.

به گفته ناصح همچنین در این ایام نیز ۷ مرکز جامع سلامت نیز در ساعات اداری با حضور تیمهای پزشکی آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پایگاه‌های اورژانس نیز در ایام نوروز فعال است، خاطرنشان کرد: یک پایگاه اورژانس در منطقه باغستان نیز به صورت کمپ نوروزی بوده و با تمامی امکانات خدمات درمانی را به مردم ارائه می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال نیز بیان داشت: تمامی نیروها در آماده باش کامل هستند و اقدامات آموزشی نیز به منظور پیشگیری از وقوع حوادث در چهارشنبه آخر سال نیز از سوی کارشناسان با حضور در مدارس و مراکز آموزشی انجام شده است.

وکیلی همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال و خریدهای نوروزی مردم با تأکید بر اینکه نظارت های دقیقی بر اماکن عمومی و رستورانها و اغذیه فروشی ها انجام میشود، گفت: با توجه به اینکه در این روزها مردم برخی از وعده های غذایی خود را در بیرون از منزل استفاده می کنند لذا نطارت‌ها بر رستورانها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید شده است و به طور کامل نیز دستفروشان مواد غذایی جمع آوری شده اند.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

نحوه فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در نوروز اعلام شد

برگزاری کمیته کاهش مرگ و میر گروه سنی ۳۰ تا ۷۰ سال در شبکه بهداشت و درمان شهریار

خروج از نسخه موبایل