نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دشمنان به دنبال اسلام‌هراسی وشیعه‌هراسی هستند

به گزارش خبرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو اظهار داشت: اولین مناسبت تولد امیرالمومنین علی(ع) و همچنین فرارسیدن عید باستانی نوروز است که امیدواریم سالی برای نابودی و ذلت دشمنان و رشد، توسعه و تعالی هر چه بیشتر مسلمانان و جوامع انقلابی و اسلامی باشد.

وی بیان کرد: روز اول ولادت امیرالمومنین(ع) روز آغاز اعتکاف و روز پایانی اعتکاف روز وفات حضرت زینب(س) است که بهتر است در سطح شهرستان مساجدی به طور رایگان اعتکاف برگزار کنند همچنین در روزهای پایانی سال توجه به نیازمندان و دستگیری از آنها ضروری است.

امام جمعه شهریار با اشاره به لزوم ایستادگی در مقابل دشمنی‌ها و مأیوس نشدن از مشکلات افزود: بهره‌گیری از توانمندی جوانان ضروری است همچنین باید بین دشمن و دوست به درستی تفکیک داشته باشیم و با حفظ وحدت و همبستگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

سالمی همچنین با اشاره به اتفاقی که در نیوزیلند رخ داده که چهل نفر از مسلمانان در مسجد شهید شدند خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال اسلام هراسی و شیعه هراسی هستند که به طور حتم برنامه‌ریز آن دشمنان اسلام هستند.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

مسئولان پاسخگوی مشکلات اقتصادی مردم باشند

به دولت پاکستان اعلام می‌کنیم که اگر بخواهید با این فرمان برانید به خاک ذلّت کشیده می‌شود

خروج از نسخه موبایل