نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست سازمانهای مردم نهاد با فرماندار شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، فرماندار ملارد گفت: شهرستان ملارد از ظرفیت بالایی در زمینه نیروی انسانی کارآمد و تاثیر گذار برخوردار است که می طلبد توجه جدیتری به این موضوع شود.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم توسعه پایدار شکل گیرد باید زمینه ی مشارکت مردم را نیز فراهم کنیم و مهم ترین زمینه برای حضور مردم همین سمن ها و تشکل های مردمی است.

فرماندار ملارد تصریح کرد: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید توجه به سازمان های مردم نهاد است و تجربه ثابت کرده دولت به تنهایی قادر به حل مشکلات جامعه نیست و در این راه نیازمند همکاری تنگاتنگ سازمان های مردم نهاد است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملاردخاطرنشان کرد: باید نگاه مسئولان دولتی وNGOها یکی باشد و با وحدت رویه است که می توانیم موفق باشیم. در وحله اول می بایست نگاه و هدف سازمان های مردم نهاد معنوی و انسانی باشد نه سودآوری و کسب منفعت و رضای خدا و مردم سرلوحه امورات قرارگیرد.  

توکلی کجانی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت سمن ها در شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنند افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد با نگاه ریزبینانه کاستی‌ها را شناسایی و به دستگاه های مربوطه منعکس کنند.

اعضای سازمان های مردم نهاد حاضر  در این نشست با معرفی حوزه فعالیت های خود، مشکلات فراروی فعالیت های سازمانی را مطرح کرده و راهکار و حمایت لازم از سوی نماینده عالی دولت در این شهرستان را خواستار شدند

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

۳۰۰ دانش آموز ملاردی آموزش های همیار پلیس را فراگرفتند

طرح بسیج سلامت نوروزی در ملارد آغاز شد

خروج از نسخه موبایل