نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

افتخاری دیگر برای شهر جدید اندیشه در جشنواره انتخاب مردمی

به گزارش خبرشهر، ششمین جشنواره چهره سال ۹۷ راه و ساختمان به همت مجتمع رسانه ای راه و ساختمان و  در شش گروه شامل شهرداری ها، شهرداری های مناطق ۲۲ گانه تهران، راهداری و حمل و نقل جاده ای، روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان، مدیران وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید  و با حضور جمعی از مسئولان و مدیران نهادهای مذکور و مرتبط با حوزه صنعت راه و ساختمان کشور ۲۰ اسفند ماه برگزار شد.

انتخاب چهره سال صنعت راه و ساختمان کشور با برگزاری شش دوره موفق ، توانسته جایگاه خود را در میان فعالان و متخصصان راه و ساختمان و مدیریت شهری در کشور کسب نماید ، این انتخابات هر ساله با معرفی کاندیداها آغاز و با شرکت نامزدها در گروه های تعیین شده به انجام می رسد .

امسال نیز دبیرخانه جشنواره برای ششمین دوره پیاپی توانست انتخاب چهره سال ۹۷ صنعت راه و ساختمان کشور که انتخابی کاملا رسانه ای و با مشارکت شهروندان است برگزار نماید ،که شهر جدید اندیشه توانست با کسب تعداد ۱۴۰۹۰ رای در رتبه دوم گروه شهرهای جدید کشور قرار بگیرد .

در حاشیه این جشنواره دکتر آئینی مدیرعامل شرکت جدید شهر اندیشه اظهار کرد : شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای استان تهران و در بخش مرکزی شهرستان شهریار می باشدکه با تمهیدات اندیشیده شده در این شهر از ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی  به خوبی بهره گیری شده است.

دکتر آئینی گفت : شهر جدید اندیشه، یکی از موفق‌ترین ترین شهرهای جدید کشور درزمینهٔ جلب مشارکت بخش خصوصی  است و می توان اجرای بازار بزرگ ایرانی اسلامی نقش اندیشه را به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی شهرهای جدید مطرح نمود.

وی افزود : بخش خصوصی علاوه بر سرمایه گذاری در راه اندازی نواحی صنعتی درون شهری ، در اجرای بیش از ۱۵ مدرسه غیرانتفاعی ، مجموعه ورزشی مختلف شامل مجموعه آب های طلایی، مشهدی ، خود نگاه ، الماس ، نرگس ، ماهان و درمانگاه های مختلف همانند درمانگاه و آزمایشگاه مرکزی اندیشه ، سرمایه گذاری کرده است.

دکتر آئینی ادامه داد : علاوه بر این ها سرمایه گذاری شهرداری در احداث سراهای محله ، احداث ایستگاه های آتش نشانی ، کلانتری ها ، ورزشگاه های بزرگی همچون ایثار ، ولایت و جوانمردان و سالن اجتماعات شهری و ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری جلب شده است. در همین راستا شهر جدید اندیشه را باید سرآمد شهرهای جدید دانست و این رویکرد باعث شده علاوه بر تامین خدمات مورد نیاز شهروندان و رفع ضرورت سفر به مادر شهر کمترین فشار مالی و بودجه ای بر شرکت عمران وارد شود .

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه افزود: قطعا با تمهید بسته های تشویقی می توان سرمایه گذاری بخش خصوصی را توسعه بیشتری داد ، این شرکت با استفاده از تجارت خود در این زمینه در حال تدوین و پیشنهاد بسته های تشویقی به شرکت مادر متبوع خود برای بهره گیری در سایر شهرها است.

وی بیان کرد : در حال حاضر این شرکت در قالب برنامه تولید و عرضه مسکن و همچنین اجرای طرح بزرگ مرکز شهر اندیشه دور جدیدی از سرمایه گذاری بخش خصوصی دارای توان مالی، اهلیت سرمایه گذاری و همچنین دارای توان فنی و اجرایی در حال انجام است.

گفتنی است پیش از این مجموعه شرکت عمران شهر جدید اندیشه طی پیامی از شهروندان این شهر تشکر کردند در این پیام آمده است : اهالی محترم شهرستان قدیمی و کهن شهریار و مردم شریف شهر جدید اندیشه همانگونه که مستحضرید شهر جدید اندیشه به عنوان پرجمعیت ترین و چشم نوازترین شهر کشور، شهری با کیفیت زندگی برترشهری، پویا، با نشاط، بهره مند از الگوهای شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی و از همه مهمتر شهری الهام گرفته از ارزش های والای انقلاب شکوهمند اسلامی می باشد که این امر در سایه تفاهم و همدلی و همراهی مجموعه مدیریت شهری و ساکنین محترم و حمایتهای بی دریغ مسئولان شهرستانی و استانی ممکن گردیده است و به حق شایستگی انتخاب به عنوان شهر جدید برتر را در میان شهرهای جدید کشور را داراست.

همراهی مردم شریف شهرستان شهریار و شهر اندیشه، مدیران شهری، اصحاب رسانه و کلیه فرهیختگان عزیزی که در معرفی شهر اندیشه به عنوان زیباترین شهر کشور مشارکت فرمودند نشان از همدلی و همراهی مردم شریف و مسئولین برای ساختن اندیشه ای بهتر و برتر است.

بدینوسیله بر خود واجب می دانیم از عموم مردم شهرستان و مدیران شهرستانی بویژه فرماندار شهرستان شهریار، همشهریان عزیز و مدیران شهر اندیشه بخصوص امام جمعه بزرگوار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، خبرنگاران زحمتکش و تمامی عزیزانی که ما را در این مسیر یاری نمودند تقدیر و قدردانی نمائیم.

 

 

 

منبع: شرکت عمران شهر جدید اندیشه

 

مطالب مرتبط:

یزد و اصفهان و شیراز را یکجا در اندیشه ببینید

خروج از نسخه موبایل