نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ساخت دبیرستان استثنایی توسط بنیاد خیریه قاسم خان تاجیک در شهر صباشهر

به گزارش خبرشهر، آئین تجلیل از برترین های دبستان استثنایی زنده یاد قاسم خان تاجیک با حضور مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ، آقاجانی زاده معاون آموزش متوسطه ، انصاری رئیس دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی ، خانواده خیر تاجیک و دانش آموزان دبستان استثنایی قاسم خان تاجیک برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران و مربیان شاغل درمدارس استثنایی و اجر نهادن به این تلاش بی پایان همچنین قدردانی از اقدامات خداپسندانه خیرین مدرسه ساز وتشکر از نگاه وسیع و سرشار از تعامل با آموزش وپرورش ، اظهار داشت : یکی از ضروریات و نیازهای شهرستان ، تاسیس و راه اندازی دبیرستان استثنایی جهت ارائه خدمت به این فرشتگان زمینی است ، که متاسفانه با توجه به کمبود فضای آموزشی تاکنون میسر نشده است .

مجید پارسا ادامه داد : هنگامی که اولیای دانش آموزان برای ادامه تحصیل فرزندشان در دوره متوسطه به آموزش وپرورش مراجعه میکردند به دلیل فقدان یک دبیرستان استثنایی در شهرستان شهریار شرمنده این عزیزان بودیم ، اما با وجود چنین خیرین بزرگی ،امروز بارسنگینی از دوش آموزش وپرورش برداشته شد و به زودی شاهد ساخت این دبیرستان خواهیم بود ، ساخت این دبیرستان با مشارکت بنیاد خیریه قاسم خان تاجیک میتواند ادامه تحصیل برای دانش آموزان استثنایی و کاهش استرس ونگرانی برای اولیا به همراه داشته باشد .

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : ذات خداوند کریم سراسر بخشش و بی نیازی است و این ذکری است که درنماز همواره گفته میشود ، خداوند کریم سراسر جود و بخشش است اما انسان همواره نیازمند است ، نیازهای انسانی را اگر بخواهیم بشماریم بسیار متعدد وفراوان است ، یکی ازاین نیازها نیاز به بخشیدن است ، ما نیاز داریم که ببخشیم.انسانهای بزرگ هرچه بیشتر میبخشند بزرگتر میشوند ، انسانها با تنها بودن خوشبختی را تجربه نمیکنند هرگاه که انسانیت بروز کند وجلوه ای ازنوع دوستی را رقم بزند آنجاست که شیرینی بخشش یعنی خوشبختی رخ می دهد .

پارسا در ادامه ضمن تقدیر از خانواده محترم تاجیک گفت : شما خیرین با تزریق امید به این قشر از جامعه (دانش آموزان استثنایی ) و خانواده هایشان همچنین کمک به ساخت مدرسه انسانیت را به تصویر کشیده اید، سعادتی که نصیب انسانهای بزرگ میشود .

درادامه این مراسم حاضرین با اهدای هدایایی به دانش آموزان وتبریک پیشاپیش سال نو برای همگان آرزوی سالی خوب وهمراه باشادی وسلامتی آرزو کردند .

شایان ذکر است در پایان این مراسم مقرر شد تویطه خانواده تاجیک (بنیاد خیریه قاسم خان تاجیک) یک باب دبیرستان در شهر صباشهر ساخته شود .

 

 

 

 

 

 

 

منبع: آموزش و پر.رش شهریار

 

مطالب مرتبط:

مدرسه ۱۵ کلاسه ثامن الائمه در فردوسیه عملیات اجرایی خود را با قوت میگذراند

مدرسه غیرانتفاعی شهاب در شهر جدید اندیشه در مدار خدمت رسانی

خروج از نسخه موبایل