نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجرای پروژه های مدارس خیرساز در ملارد از سال آینده

به گزارش خبرشهر،  امروز اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان ملارد یکی از مهمترین نیازهای این شهرستان است و لازم است تا تدابیر و برنامه ریزی های لازم در این زمینه به صورت جدی صورت گیرد.

وی به رشد جمعیت دانش آموزی در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با رشد جمعیت  دانش آموزی می‌طلبد تا فضاهای آموزشی در این شهرستان نیز با توسعه همراه شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز دانش آموزان در تمامی مقاطع باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: هم اکنون بسیاری از مدارس در این شهرستان به صورت دو شیفت اداره می‌شود و جمعیت دانش آموزان در سر کلاس‌ها نیز بسیار زیاد است.

وی پیش رفتن به سمت یک شیفته شدن مدارس در ملارد را مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا وباید از توان خیران مدرسه ساز استفاده کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

رضایی فر تأکید کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سال آینده این اداره ساخت چندین مدرسه خیرساز در این شهرستان است که از سال آینده کلید خواهد خورد.

 

واگذاری یک قطعه زمین از سوی آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه خیرساز   

مدیر آموزش و پرورش ملارد در ادامه سخنان خود همچنین از واگذاری زمینی از سوی این اداره برای ساخت مدرسه خیرساز در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که امسال در بخش صفادشت این شهرستان صورت گرفت رسیدن فضاهای آموزشی این بخش به استانداردها بود.

رضایی فر تأکید کرد: این فضاهای آموزشی توسط خیران مدرسه ساز صورت گرفت و لازم است تا در بخش مرکزی نیز چنین اتفاقی حاصل شود.

وی با اشاره به واگذاری زمین از سوی این اداره خاطرنشان کرد: این زمین  جهت ساخت مدرسه در منطقه سرآسیاب و مارلیک واگذار می شود.

این مسول با بیان اینکه ۱۴۰ کلاس درس در سرآسیاب، مارلیک و شهر ملارد وجود دارد گفت: کمبود کلاسهای درس موجب کاهش کیفیت تدریس و فشار مضاعف بر معلمان در این کلاس ها می شود که امیدواریم با همت خیران کلاس های درس در تمامی مناطق شهرستان ملارد با رشد و توسعه همراه شود.

 

منبع: فارس

 

مطالب مرتبط:

خروج از نسخه موبایل