نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملارد

به گزارش خبرشهر، مراسم تجلیل از خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملارد با حضور توکلی کجانی فرماندار، جمعی از خیرین و مسئولین در یکی از سالن های همایش این شهرستان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملارد گفت با تقدیر از خیرین و مسئولان حاضر در این مراسم معنوی با ارائه گزارش فعالیت های اداره خود گفت: این نهاد در شهرستان ملارد با یک هزار ۷۵۰حامی از ۶۲۲ فرزند یتیم و نیازمند تحت طرح محسنین و ایتام حمایت می کنند.

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم در سخنانی با تبریک ایام ماه رجب گفت: انجام کارهای خیر و احسان ونیکوکاری یکی از کارهای پسندیده است که پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به آن اشاره کرده و تاکید فراوان دارند. توکلی کجانی در ادامه به تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های خوب و پسندیده‌ای که حضرت امام خمینی( ره ) در نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا نهادند، کمیته امداد است.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) از بدو تاسیس به پشتیبانی از نیازمندان پرداخت و سعی در فقر زدایی داشت که این حرکت‌های خیرخواهانه با مشارکت خیرین و نیکوکاران انجام می شود. نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اضافه کرد: اگر امروز خدمات خوبی از سوی کمیته امداد به نیازمندان داده می شود و عزت و احترام این خانواده ها حفظ می شود، نشان از حرکت درست انقلاب و مسئولان آن در خدمت رسانی به محرومان است.

وی همچنین خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه را از مهمترین اهداف دولت برشمرد و تاکید کرد: حضور در بین ایتام و پیگیری مشکلات آنان یک وظیفه انسانی است و نباید محدود به زمان‌های خاص باشد و در هر زمان از سال نیز باید انجام شود. تو کلی کجانی تصریح کرد: توجه دولت تدبیر و امید به کمیته امداد بیشتر از گذشته بوده و کمک های معیشتی و مستمری پرداخت شده از سوی دولت به مددجویان ، سه برابر افزایش داشته است.
فرماندار ملاردتصریح کرد: اگرچه هنوز برخی مشکلات و کمبودها را داریم که امید است، با یاری خداوند متعال  این مشکلات نیز رفع شود، اما درمجموع خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار خوب بوده است.
در این مراسم معنوی از ۲۰ خیر و حامی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تجلیل بعمل آمد‌.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده نمایشگاه نقاشی نگارگران کوچک در شهرستان شهریار

همایش تجلیل از قهرمانان ملی و مربیان قهرمان پرور شهرستان قدس برگزار شد

خروج از نسخه موبایل