نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ستاد تنظیم بازار شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرشهر، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ملارد به ریاست سعید مردانه سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد و با حضور اعضای این ستاد با هدف ارایه راهکارهای مناسب برای کنترل عرضه میوه وکالاهای اساسی شب عید در محل فرمانداری برگزار گردید.

 سعید مردانه سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان ملارد در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: به منظور تأمین میوه مورد نیاز مردم در روزهای عید ۱۵۰ تن سیب و پرتقال با نرخ دولتی در این شهرستان توزیع می شود.
وی گفت: این مقدار میوه در ۱۱ نقطه از مناطق شهری و نیز روستاهای پرجمعیت شهرستان توزیع می شود که در صورت نیاز، به تعداد این نقاط توزیع افزوده می شود. معاون فرماندار ملارد افزود:  همچنان که تامین کالاهای تنظیم بازار اهمیت دارد، توزیع آن نیز باید مورد توجه قرارگیردف به گونه ای که مردم با آسودگی خاطر در روزهای پایانی سال نسبت به تامین کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنند. مردانه اظهار داشت: کالای مورد نیاز مردم از جمله گوشت، مرغ، میوه و سایر اقلام تنظیم بازاری باید در زمان مناسب و متناسب با نیاز مردم تهیه و در دسترس عموم قرار گیرد و بازرسانی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان نیز وظیفه دارند تا به صورت مستمر برفعالیت مراکز خرید، واحدهای صنفی و مراکز عرضه میوه نظارت کرده و با متخلفان برخورد قانونی کنند. وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان ملارد گفت: هدف از پرپایی نمایشگاه های بهاره کمک به اقتصاد خانواده ها در تامین کالاهای با کیفیت و مقرون به صرفه با دسترسی آسان است بنابراین خروجی این نمایشگاه باید به کاهش بار اقتصادی جامعه منجر شود.
در ادامه اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان ملارد نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه نظارت بر توزیع کالاهای اساسی ارائه کرده و پس از بحث و تبادل‌نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد. تامین و توزیع  مناسب کالاهای اساسی، کنترل و نظارت بیشتر برفروش های فوق العاده، نظارت بر عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب در نمایشگاه بهاره و ساماندهی دست فروش ها بخشی از مصوبات این جلسه بود.

 

منبع:  فرمانداری ملارد

 

خروج از نسخه موبایل