نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شورای ورزش شهرستان ملارد برگزار شد

به گزارش خبرشهر،  چهارمین جلسه شورای ورزش شهرستان ملارد با هدف پیگیری مصوبات جلسه قبل و گزارش برنامه های انجام شده در سالجاری به ریاست توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد و با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

برهمین اساس، رئیس اداره ورزش شهرستان ملارد در ارائه گزارش برنامه های اداره مطبوع خود بااشاره به ساماندهی بیش از ۱۴ هزار ورزشکار تاپایان بهمن ماه سالجاری در این شهرستان گفت: آمار مدال آوران ما در مسابقات بین المللی، کشوری و استانی از ابتدای سالجاری تا کنون به ۲۳۰ مدال رسیده است.

در ادامه این جلسه جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی این شهرستان به بیان مشکلات و دغدغه های خود پیرامون رشته های ورزشی خود پرداختند. توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد و رئیس جلسه مذکور ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای این شورا در سالجاری گفت: با توجه به کسب رتبه سوم این شورا در استان،این مهم نشان از اهتمام و جدیت مسئولان در پیگیری امورات ورزشکاران و جوانان دارد.
فرماندار ملارد با بیان اینکه ورزش شهرستان نباید دچار روزمرگی شود افزود: سیاست گذاری در حوزه ورزش شهرستان می بایست با در نظر گرفتن نیاز و چالش ها و امکانات موجود طراحی و مصوب شود. وی بر لزوم تجلیل از ورزشکاران موفق تأکید کرد و اظهار داشت: تجلیل و قدردانی از ورزشکاران و مدال آوران موفق رشته های ورزشی امری ضروری است که در ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر در بین آنها و سایر ورزشکاران تأثیر گذار است.
فرماندار ملارد به وضعیت فضای ورزشی در سطح شهرستان اشاره داشت و افزود یکی از اولویت های ورزشی شهرستان ملارد ایجاد زیرساخت های ورزشی تخصصی همچون خانه های کشتی، کاراته، تکواندو و ژیمناستیک است، می بایست در سال ۹۸ سالن های چند منظوره به سالن های تخصصی تبدیل شود.
توکلی کجانی بر ضرورت تعامل بیشتر هیات های ورزشی با اداره ورزش و جوانان تأکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد با همکاری و تعامل و عزم همگانی مشکلات ورزش شهرستان را به حداقل برسانیم و ورزش این شهرستان جایگاه واقعی خود را در سطح استان و کشور به دست آورد. تقویت ورزش های روستایی، نظارت بر اماکن ورزشی و خصوصی، تدوین برنامه جامع برای سال ۹۸ در امر توسعه زیرساخت‌های ورزشی بخشی از خواسته‌های توکلی کجانی در این جلسه بود.

 

 

 

 

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

۸۰درصد منازل روستایی قرچک، ورامین و ملارد فرسوده است

بررسی مسائل و مشکلات آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان ملارد

خروج از نسخه موبایل