نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معاون علمی فناوری رئیس جمهور؛ هدف ما ابداع یک محیط جدید کسب‌وکار است

به گزارش خبرشهر، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور در رابطه با موانع و مشکلات شرکت های دانش بنیان گفت: جوان‌هایی که در این حوزه مشغول به کار هستند، شتاب دهنده های کسب‌وکاراند، که گویا از حالت صرف خدمات it جدا و به سمت خدمات حوزه تکنولوژی وارد شده‌اند و باعث می شوند که این کسب‌‌وکار‌ها رونق بگیرند که بتوانند مشکلات، مسائل صنعتی را حل کنند.

ستاری افزود؛ در سال آتی همچون سال گذشته برنامه‌ای وجود دارد که با حمایت از شرکت های دانش بنیان ما بیش از سی الا چهل نوع خدمت به شرکت ها ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: هدف ما ابداع یک محیط جدید کسب‌وکار است و امروزه یک نسل جدیدی از کار آفرینان ایجاد می شوند.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: صندوق نوآورری شکوفایی عملکرد هماهنگی دارد، صندوق توسعه در ۶و ۷ ماه گذشته عدد قابل توجهی به عنوان وام بیش از ۷ هزار میلیارد تومان برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته که این وام ماهیانه در حال افزایش و نشان دهنده‌ی افزایش قدرت شرکت ها است.

سورنا ستاری در پایان گفت: در سال ۹۶ فروش شرکت ها ۶۰هزار میلیارد تومان بوده ک امیدواریم امسال عدد قابل توجهی داشته باشیم، خرید های داخلی بسیاری از مشکلات را حل می کند و شرکت های مشکلاتی در حوزه عرض دارند مخصوصا در رابطه با واردات و صادرات مواد اولیه که این ها مشکلاتی است که باید به طور جدی در دولت پیگیری کنیم و با وجود تحریم تعدادی از شرکت ها همچنان موفق هستند.

 

مطالب مرتبط:

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از چندین طرح علمی و پژوهشی در شهرقدس بازدید کرد

خروج از نسخه موبایل