نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کمبود فضا در بیمارستان سجاد شهریار

به گزارش خبرشهر، رئیس بیمارستان امام سجاد شهریار با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان بیش از ۳ هزار و نهصد مراجعه در شبانه روز دارد گفت : کمبود جا وفضا ، بزرگترین مشکل این بیمارستان است .
دکترسید علیرضا مرعشی نجفی با بیان اینکه تجهیزات بسیاری ار قبیل دستگاه سی تی اسکن ، دیالیز و امحاء زباله برای این بیمارستان خریداری و نصب شده است افزود : بخش های سی سی یو ، ای سی یو ، نوزادان ، و اورژانس نیز علاوه بر نوسازی ، تجهیز شده اند .
وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید بیمارستان به وسعت بیش از ۹ هزار متر زیر بنا در حال ساخت است ، گفت : این بنا از اردیبهشت ۹۶ آغاز شده اما اکنون بدلیل کمبود اعتبار با وقفه مواجه است .
رئیس بیمارستان امام سجاد شهریار با اشاره به اینکه مقدمات تامین اعتبار فراهم شده افزود : با تکمیل این بخش ار بیمارستان و الحاق آن به بخش قدیمی ، مشکلات ارائه خدمات درمانی بیمارستان سجاد تا سطح بالایی برطرف خواهد شد .
دکتر مرعشی با اشاره به اینکه هم اکنون بیماران از متخصصان مختلف در این بیمارستان بهره می برند گفت : عدم تناسب بین مراجعین و فضای مناسب ، همچنان مشکلاتی را پیش روی بیماران و کادر پزشکی بیمارستان ایجاد کرده است .
بیمارستان امام سجاد ( ع ) شهریار ، قدیمی ترین مرکز درمانی دولتی این شهرستان است که علاوه بر ساکنان این شهرستان به مردم شهرستانهای اطراف نیز خدمات ارائه می کند .

 

منبع: صدا و سیما

 

مطالب مرتبط:

تکمیل بیمارستان سجاد(ع) شهریار مشکل غرب استان تهران را بهبود می‌بخشد

بخش‌های ام‌.آر.آی و سی.تی.اسکن در بیمارستان سجاد شهریار راه‌اندازی می‌شود

خروج از نسخه موبایل