نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری دوازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار

به گزارش خبرشهر،  دوازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار به ریاست طاهری فرماندار شهرستان شهریار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سالمی امام جمعه شهرستان شهریار ، صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، محمودی شاه نشین  نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ، پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار و کلیه اعضای شورا در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش شهریار برگزار شد .
در ابتدای جلسه مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن عرض خیر مقدم ، تبریک میلاد دخت بنی مکرم اسلام (ص) و هفته امور تربیتی  به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته پرداخت و در ادامه با دستور کار قرار دادن دستور جلسه با موضوع آموزشی جلسه را با تبادل نظر بین حاضرین ادامه داد .
در ادامه نماینده مردم شریف شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از  همه اعضای شورای آموزش و پرورش و صاحبان فرهنگ و علم و ادب تشکر ویژه ای از آقای پارسا و آقای صید لو به دلیل وجود آرامش نسبی در منطقه داشت و اظهار داشت : با توجه به اینکه مشکلات فراوانی در آموزش و پرورش کشور وجود دارد ، در بحث طبقه بندی معلمان با عنایت رهبری به مجلس اجازه برداشت بودجه از مجلس داده شد .
محمودی شاه نشین  در ادامه بیان داشت طرحی آماده شده به مدارس اجازه داده می شود که بخشی از محل آموزشی بدون اینکه در کمیسیون ماده ۵ بررسی شود تجاری گردد.
وی در پایان سخنان خود عنوان کرد :حساسیت خاصی به جهت مرتفع کردن مشکلات معیشتی معلمان ایجاد شده و اراده بر این است که این مشکلات حل گردد. اگر بتوان در شورای آموزش و پرورش فکری به حال معیشت فرهنگیان شود مجلس قطعا از این طرح استقبال کرده و به تمامی کشور ارجاع داده می شود.

در ادامه جلسه مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با درود و سلام بر ارواح پاک شهدا و آرزوی سلامتی و توفیق برای رهبری و رئیس محترم جمهوی اسلامی،ولادت حضرت زهرا(س) و همچنین هفته امور تربیتی را تبریک گفت و  اظهار داشت : شهرستان شهریار به جهت مهاجر پذیری و همچنین تراکم بالای دانش آموزی  نیازمند نگاه ویژه ای است.
این مقام مسئول با اشاره به مدیریت سیستمی گفت ما نباید منتظر باشیم که از بیرون برای آموزش و پرورش اتفاقی  بیافتد بلکه بایستی خودمان به فکر باشیم.
محمد صیدلو با اشاره به کار حرفه ای بیان داشت  بایستی به سلامت اداری توجه ویژه ای گردد و فرآیندها اصلاح شوند به طوری که کسی نباید انتظار داشته باشد که خارج از قانون کاری انجام شود.
در پایان جلسه نیز فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار:ضمن عرض سلام و تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته امور تربیتی  و تشکر از حضور حجت السلام والمسلمین حاج آقا سالمی،مدیر کل محترم اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران آقای صید لو و همچنین نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای شهریار،قدس و ملارد آقای مهندس محمودی اظهار داشت جلسات شورای آموزش و پرورش به طور متوالی در حال برگزاریست و نوع کار آن عملی،اجرایی،کاربردیست.
طاهری در ادامه عنوان کرد در حال حاضر یک نهضت مدرسه سازی در شهرستان شهریار با تعامل تمامی مسئولین شروع شده است اما با توجه به مهاجر پذیری این شهرستان بایستی بیشتر کار و تلاش گردد ، در بعضی از کارها مدتها زمان گذاشته می شود و در این شورا مصوب می شود اما این مصوبات در استان تحت الشعاع قرار می گیرد کارها زمان بر می شود از این رو خواستار اختیارات بیشتر به این شورا می باشد .
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش آقای صیدلو ورود ایشان را به این سمت تحول بزرگی دانست .

منبع: اداره آموزش و پرورش

 

مطالب مرتبط:

یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار برگزار شد

شورای آموزش وپرورش از ارزشمند ترین جلسات در آموزش وپرورش وشهرستان است

خروج از نسخه موبایل