نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نمایشگاههای بهاره در تهران و شهرستانهای استان دایر می شود

به گزارش خبرشهر، محسنی بند پی در حاشیه افتتاح یک فروشگاه زنجیره ای در شهر اندیشه شهریار با اشاره به جانمایی پنج نقطه در پایتخت برای برپایی نمایشگاههای بهاره گفت : سه  نمایشگاه در دهم اسفند ماه برپا خواهد شد و اگر نیاز مردم احساس شود ، دو نمایشگاه دیگر نیز دایر می شود .
استاندار تهران برپایی نمایشگاههای بهاره در شهرستانهای استان را نیز بر اساس نظر فرمانداران دانست و افزود : اگر فرمانداران در هر شهرستان این نیاز را  تشخیص بدهند این نمایشگاه در انجا نیز دایر می شود .
وی با اشاره به اینکه وجود فروشگاههای بزرگ و ارائه اجناس و کالا با تخفیف های قابل توجه می تواند شهرستانها را از برپایی نمایشگاههای بهاره معاف کند گفت : این تدبیر نیز در استانداری لحاظ شده و اگر در هر شهرستانی اتفاق بیافتد می تواند در تامین نیازهای اساسی تاثیر گذار باشد .
بند پی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز مردم از قبیل برنج ، روغن ، تخم مرغ شکر و میوه جات به اندازه کافی برای شب عید تدارک دیده شده است افزود : برخی استانها نیز گوشت سفید مازاد خود را برای استان تهران خواهند فرستاد و با توجه به واردات گوشت قرمز ، در تامین این دو محصول نیز مشکلی نخواهیم داشت .

 

منبع: صدا و سیما

 

مطالب مرتبط:

بررسی نحوه برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان ملارد

برگزاری نمایشگاه بهاره در شهریار به بهترین نحو انجام میپذیرد

خروج از نسخه موبایل