نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انشعابات واحد های تولیدی بدهکار بدون هماهنگی با فرمانداری قطع نشود

به گزارش خبرشهر، توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و لزوم همکاری همه دستگاه ها برای ثبات اشتغال موجود و حمایت از تولیدکنندگان گفت: دستگاهی خدماتی، انشعابات آب ، برق و گاز مشترکین واحد های تولیدی بدهکار را بدون هماهنگی با فرمانداری قطع ننمایند.

 

فرماندار ملارد در ادامه ارکان های اساسی اقتصاد مقاومتی را مقاوم بودن اقتصاد،استفاده از ظرفیت های ملی و تولید داخلی،مدیریت مصرف و مدیریت منابع تولید بیان داشت. توکلی کجانی رونق و ثبات اشتغال موجود را جز برنامه های اولویت دار این کارگروه برشمرد، اظهارداشت : حمایت از سرمایه گذاران و رفع مسائل و موانع آنان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است و باید برای حفظ عملکرد و ارتقا میزان تولیدتلاش مضاعف کرد.

وی ادامه داد: این کارگروه باید نقشی را ایفا کند که با مثبت نگری و پیدا کردن راههای منطقی و هموار کردن زمینه مشکلات واحدهای تولیدی را حل نماید.

در ادامه جلسه صاحبان واحدهای تولیدی هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند که در پایان موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی، درخواست سرمایه در گردش، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی از جمله مشکلات این واحدها  بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید.

 

منبع: فرمانداری ملارد

 

مطالب مرتبط:

چهارمین نشست منطقه ای سیاسی امنیتی اجتماعی شهرستانهای ملارد شهریار و قدس

بازدید فرماندارشهرستان ملارد از هنرستان پسرانه شهید آوینی مارلیک

 

خروج از نسخه موبایل