نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بانک اطلاعاتی بانوان شاغل استان تهران تدوین شد

به گزارش خبرشهر، ثریا شارقی عصر امروز در جلسه تجلیل از بانوان شاغل ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه انسان‌های بزرگ کسانی هستند که به زنان خود توجه دارند اظهار داشت: حضرت زهرا(س) مظلوم و در عین حال ظلم‌ستیز بودند.

وی با اشاره به لزوم الگوبرداری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: باید ابعاد وجودی و سیره عملی حضرت فاطمه(س) بیش از گذشته تبیین شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار تهران ادامه داد: بانک اطلاعاتی مشتمل بر بانوان توانمند شاغل در مجموعه استانداری و فرمانداری‌های تابعه به استاندار تهران تقدیم شده است.

 

تخصیص ۳۰ درصدی مشاغل مدیریتی در استان تهران محقق می‌شود

در ادامه این جلسه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز با بیان اینکه زنان در ایران نقش اثربخشی در فرهنگ‌سازی دارند عنوان کرد: مشاوران بانوان فرمانداری‌ها باید برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برنامه‌ریزی عملیاتی ارائه کنند.

وی همچنین افزود: انقلاب اسلامی بسترساز هویت‌بخشی به زنان بود و نقش بانوان در کاهش و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بی‌بدیل است و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: زنان در زمینه تصدی مشاغل مدیریتی می‌توانند الگو باشند که در این راستا به دنبال تحقق سیاست دولت مبنی بر تخصیص ۳۰ درصدی مشاغل مدیریتی در استان تهران هستیم.

 

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

اجرای ۱۳۷ طرح مشاغل خانگی در شهرستان قدس

شاغلان حوزه صنایع دستی و گردشگری در شهریار ساماندهی می‌شوند

 

خروج از نسخه موبایل